رئیس انجمن راگبی:

مسابقات حالت انتخابی تیم ملی نیز دارد

حسن میرزا آقابیگ هدف از برگزاری مسابقات جام طلایی را آمادگی تیم های تهران جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر استان کرمان بیان و اظهار داشت: مسابقات حالت انتخابی تیم ملی نیز دارد.

حسن میرزا آقا بیگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جام عقاب طلایی با همت کنگره 60 و کمیته راگبی استان تهران با حضور 9 تیم از استان های مختلف کشور روز گذشته 25 مرداد برگزار شد.

در این مسابقات تیمهای شهرداری رشت، شهر باران بندر انزلی، هیات انجمن های ورزشی زنجان، هیات انجمن های ورزشی قم، ستارگان تهران و کنگره 60 تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس انجمن راگبی ادامه داد: مسابقات جام عقاب طلایی به میزبانی استان تهران به هدف آماگی تیم های تهرانی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر استان کرمان و همچنین انتخاب تیم ها و افراد برتر و حرفه ای برای حضور در تیم ملی برگزار شده است.

آقا بیک تصریح کرد: تیم ملی راگبی شهریور و مهر ماه سال جاری مسابقات 7 نفره قهرمانی آسیا را در پیش دارند. انجمن راگبی قصد دارد با برنامه ریزی های مناسب علاوه بر مردان، بانوان را نیز به مسابقات مذکور اعزام کند.

رئیس انجمن راگبی افزود:‌ انجمن راگبی جهت آمادگی مضاعف بازیکنان در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه های منظمی را برای برپایی اردوهای آمادگی مردان و زنان راگبی باز مدون کرده است. اردوهای ملی پوشان از 10 شهریور بر پا می شود. مردان و زنان راگبی باز همزمان تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در بخش مردان  اوایل مهرماه در شهر بمبئی هندوستان برگزار می شود از این رو مردان تا اعزام به این مسابقات 6 اردو 10 روزه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند.

آقا بیک ادامه داد: بانوان راگبی مسابقات قهرمانی آسیا را در شهر فومن هندوستان برگزار می کنند. از این رو با توجه به زمان بیشتری که تا اعزام در اختیار دارند 4 اردو 10روزه برگزار می کنند. بانوان نیز همانند مردان در ورزشگاه آزادی تمرینات آمادگی خود را انجام می دهند.

گفتنی است، در مسابقات جام طلایی تیم شهرداری رشت قهرمان این دوره از مسابقات شده است./مح

برچسب ها: شهرداری ، رشت ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار