مشهد/

امسال 8 هزار نفر از خراسان رضوي به حج مي‌روند

رئيس سازمان حج و زيارت كشور با اعلام اينكه امسال 64هزار نفر از سراسر كشور به حج مشرف مي‌شوند، ابراز داشت: سهميه امسال خراسان رضوي‌ 8هزار نفر است كه در قالب كاروان های متعدد به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،‌ حجت‌‌الاسلام‌والمسلمين احمد موسوی در همايش حج تمتع و حج‌گزاران، با بيان اينكه براي بهره‌بردن از مناسك حج، بايد نيتي پاك و خدايي داشت، ابراز داشت: حجاج بايد بر خودسازي خويش مداومت نموده و از دستاوردهاي سفر حج به‌عنوان سفري معنوي استفاده كنند

وي در ادامه گفت: با تسویه‌حساب کامل شرکت‌های وابسته به عراق و عربستان، امسال ۶۴هزار نفر از سراسر کشور به زیارت حج مشرف خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: اگرچه نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت این سفر شده است اما ما به همان میزان کیفیت خدمات را ارتقا داده‌ایم و این تفاوت را در ملاقات با حجاج دیگر در عربستان متوجه می‌شوید.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اعزام 64هزار نفر به حج امسال گفت: برای اینکه امکانات رفاهی حجاج از لحاظ بهداشت و درمان، تغذیه، محل اقامت، اسکان و دیگر موارد در بهترین حالت ممکن باشد، نهایت تلاشمان را کرده‌ایم./ز

برچسب ها: خراسان رضوی ، سفر ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.