تشکیل شبکه های اجتماعی وسیع در سطح مناطق

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین این سازمان گفت: باید با تشکیل کانون های مرکزی به دنبال تشکیل شبکه های اجتماعی وسیع در سطح مناطق باشیم.

حسین زارع صفت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: باید زیر ساخت های هر کانون در سطح محلات تشکیل شود.

برای رسیدن به این مهم نیاز است که با کمک ابلاغیه ها و دستور العمل ها و همچنین درخواست ارایه گزارش از سوی مناطق بیشتری صورت گیرد.
وی با تاکید بر این موضوع که باید برای هر کانون سایت جداگانه ای طراحی و ایجاد شود تصریح کرد: هر سایت باید لوگوی اختصاصی با محورهای تعریف شده، داشته باشد.

زارع صفت دراین جلسه همچنین به موضوع جشنواره حامی اشاره کرد و توضیح داد: برای این جشنواره هم باید سایت جداگانه ای طراحی و راه اندازی شود.

وی با ارایه پیشنهادی در مورد فعالیت کانون های گردشگری محلات هم یاد آور شد: نیاز است که کانون های گردشگری محلات به گردشگری مجازی پایتخت متصل شود.

علیرضا صادقی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان رفاه نیز در این جلسه در مورد جشنواره حاجی اظهار کرد: باید کمیته تحلیل محتوا برای ارتقای کیفیت این جشنواره تشکیل شود همچنین نیاز است که با تشکیل کمیته اطلاع رسانی به دنبال ارایه اطلاعات صحیح به مخاطبان باشیم./ف
برچسب ها: گردشگری ، کانون ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار