اصفهان/

اصفهان، در آسمان تركيه معرفي مي شود

رييس اداره تشريفات استانداري اصفهان گفت: اين شهر در ۱۲ صفحه مجله sky life صنعت هوايي تركيه معرفي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مسعود نيك آيين دیروز در جريان ديدار با سردبير مجله sky life افزود: هيات تحريريه اين مجله ۲۶ مرداد به اين شهر آمده اند و روز ۳۱ مرداد بعد از بازديد از شهر كاشان و ابيانه به تهران مي روند.

وي هدف از معرفي اصفهان به اين هيات را توسعه صنعت گردشگري، جذب گردشگران فرهنگي، علاقه مندان به فرهنگ، هنر و معماري فاخر اسلامي در اصفهان بيان كرد 

رييس اداره تشريفات استانداري اصفهان افزود: اين مجله يكي از چهار مجله وزين بين المللي در صنعت هوايي است

نيك آيين با بيان اينكه هزينه درج مطلب در يك صفحه اين مجله بالغ بر ۱۳ هزار دلار است، ادامه داد: معرفي اصفهان در ۱۲ صفحه اين مجله به صورت رايگان خواهد بود.

وي اظهار كرد: مطالب جمع آوري شده توسط هيات تحريريه مجله sky life در ماه اكتبر به چاپ مي رسد و در ۲۳۷ مقصد هواپيمايي تركيه توزيع خواهد شد.

نيك آيين با بيان اينكه چهار ميليون مسافر در پروازهاي تركيه مطالب اين مجله را مطالعه مي كنند، افزود: اين مجله در مدت دو ماه گذشته به معرفي شهر شيراز در قالب چهار صفحه اقدام كرده است.

وي ابراز اميدواري كرد كه با انتشار اين مطالب تعداد گردشگران خارجي استان اصفهان افزايش يابد.

رييس اداره تشريفات استانداري اصفهان به اين هيات توصيه كرد كه سالي يكبار اصفهان را در نشريه خود براي مخاطبان جديدشان معرفي كنند.

نيك آيين اظهار كرد: حدود هفت ماه از تاسيس خط پروازي تركيه به اصفهان مي گذرد و تعداد مسافران خروجي آن از اصفهان با هواپيماي تركيه به مقاصد ديگر ۹ هزارو ۷۱ نفر و مسافر ورودي آن از مقاصد مختلف دنيا با هواپيماي تركيه به اصفهان ۱۳ هزارو ۹۴۹ نفر بوده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.