مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال- بوريرام

مجیدی در ترکیب اصلی / خلیج فارس ،شعار طلایی هواداران ایرانی / دیدار درساعت 20:15

ترکیب استقلال برای دیدار با بوریرام تایلند مشخص شد. تماشاگر ان در ورزشگاه آزادی با شعار خلیج فارس ایران استقلال قهرمان را در آزادی سر می‌دهند.

به گزارش  گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران ترکیب تیم استقلال برای دیدار با بوریرام تایلند به شرح زیر اعلام شد:
 
سید مهدی رحمتی،پژمان منتظری، امیر حسین صادقی،هاشم بیک زاده،حنیف عمران زاده،جی لویید ساموئل، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری،فرهاد مجیدی و محمد قاضی
 
حاشیه های  ورزشگاه قبل از بازی
 
در حالی که نزدیک به 2 ساعت به آغاز دیدار رفت استقلال ایران و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده بین 10 تا 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

هواداران استقلال   با سر دادن شعارهایی  دو قهرمانی‌شان در آسیا   را به رخ پرسپولیسی‌ها می‌کشند. آن‌ها همچنین امیر قلعه‌نویی را به شدت تشویق کردند.
 
 
شماری از هواداران پرسپولیس برای تشویق استقلال به ورزشگاه آمدند  ولی کُری می‌خوانند.
 
 بیشتر هواداران در فضای سبز بیرون از ورزشگاه مشغول استراحت هستند تا با خنک‌تر شدن هوا وارد مجموعه 100 هزارنفری شوند.
 
 بازار سیاه بلیت هم وجود دارد و برخی بلیت‌ها را با قیمت دو برابر واقعی می‌فروشند.
 
4 – 5 هوادار تایلندی هم در ضلع شمالی ورزشگاه نشسته‌اند.

ناظر AFC ساعت 18 وارد زمین شد و آخرین شرایط چمن ورزشگاه و دیگر موارد لازم برای برگزاری مسابقه را بررسی کرد.
 
 
خلیج فارس ،شعار طلایی هواداران ایرانی
 
 
تماشاگر ان در ورزشگاه آزادی  با  شعار خلیج فارس ایران استقلال قهرمان را در آزادی سر می‌دهند.

دیدار دو تیم از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 
نگاهی کوتاه به وضعیت دو تیم استقلال و بوریرام تایلند
 
 
 نماینده تیم ملی فوتبال کشورمان امشب 30 مرداد در یک دیدار حساس به مصاف تیمی خواهد رفت که مهره‌های خارجی زیادی از جمله بازیکنان اسپانیایي را در ترکیب خود دارد.



*استقلال 

تیم استقلال تهران در گروه D این رقابت‌ها قرار دارد.
استقلال 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست در بازی‌های مرحله گروهی تجربه کرده است.
آبی پوشان تهرانی هم در دیدار رفت و هم برگشت مقابل تیم العین به پیروزی دست پیدا کردند. همچنین این تیم، الهلال عربستان را هم شکست داد و از سد الریان نیز گذشت.

شاگردان قلعه نویی با قطر مساوی کرده و در یک دیدار نیز مقابل الهلال نتیجه را واگذار کردند. با مجموع 13 امتیازی که استقلالی‌ها بدست آوردند توانستند صدر جدول گروه D را از آن خود کنند.

استقلالی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی نیز با تیم الشباب امارات بازی داشتند که در یک مرحله آنها را بردند و در مرحله بعدی نیز به تساوی با آن‌ها رضایت دادند.

حالا نیز مردان آبی پوش باید به مصاف تیم تایلندی بروند و با توجه به خانگی بودن دیدار رفت کسب امتیاز بسیار مهم و حیاتی است.
بوریرام اگرچه شاید در ابتدا حریف چندان دشواری به نظر نمی‌رسید اما حضور مهره‌های خارجی و اغلب توانمند در آن چهره دیگری از این تیم نشان داده است.



*بوریرام 


تیم بوریرام نیز در گروه G قرار دارد. این تیم حالا حریف ما در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود در حالی که شرایط بسیار متفاوتی نسبت به ما دارد.

ایران 4 برد- یک تساوی و یک باخت در مرحله گروهی داشت در حالی که بوریرام تنها یک برد داشت و با 4 تساوی و یک باخت خود را به مرحله یک هشتم رساند تا یک قدم بزرگ نیز در مسابقات این مرحله بردارد و تیم بنیاد کار ازبکستان را در مرحله رفت ببرد و در مرحله بعد نیز آن را متوقف کند تا فردا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، حریف تیم ملی کشورمان باشد.

یکی از نکات خاص در مورد بوریرام حضور بازیکنان خارجی به خصوص اسپانیایی در این تیم است.

بازیکنانی هم چون گونزالس- پاتینیو، ردوندو- هررو- پومپا و بروکال...



*دیگر دیدارهای مرحله رفت یک چهارم نهایی


به غیر از دیدارهای استقلال- بوریرام، سه دیدار دیگر نیز برگزار می‌شود.

کاشیوا ریسول ژاپن- الشباب عربستان، گوانگژو چین- لخویا قطر، الاهلی عربستان- سئول کره جنوبی نیز سه دیدار دیگری هستند که در این مرحله برگزار می‌شود.



استقلال و بوریرام امشب در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌روند که کادر فنی آبی پوشان به حضور پرشور تماشاگران خود در ورزشگاه چشم دوخته‌اند تا با استفاده از حمایت آن‌ها و تلاش خودشان نماینده تایلند را شکست دهند.

شاگردان قلعه نویی این روزها در لیگ برتر نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند و در روزهای نسبتاً آماده خود به سر می‌برند.

تماشای این دیدار حساس خالی از لطف نخواهد بود.
برچسب ها: استقلال ، تایلند ، بوریرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار