نشست مطبوعاتي گل محمدي قبل از بازي با پرسپوليس؛

گل محمدي: اگر دايي ناراحت است معذرت مي خواهم/ سکوهاي تختي متعلق به پرسپوليسي هاست

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: بازي مقابل پرسپوليس بازي سختی است ولی ما از روحیه بالا برخورداریم محروم و مصدوم هم نداریم و برای بازی هم آماده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپوليس گفت: تيم ما روند خوبی را در هفته ها گذشته داشته و امیدواریم بازی مقابل پرسپوليس را با موفقیت به پایان ببریم.

وی در خصوص صحبتهای دایی مبنی بر طعنه زدن گل محمدی به پرسپولیس گفت: من نمی دانم منظور علي دایی از طعنه زدن چیست؟ من و دایی چندین سال است که با هم دوست هستیم و من هیچ وقت در خصوص دایی صحبتی نکرده ام. من هر چه دارم از پرسپولیس است و در این مورد بحثي مطرح نشده و اگر دایی از من ناراحت است من از وی معذرت خواهی می کنم.

گل محمدی در خصوص طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: یک بخشی از طلب من باقی مانده که با مسئولان پرسپولیس صحبت می کنم و امیدوارم پرداخت شود. من ممنون رویانیان هستم زحمات وي را فراموش نمی کنم هر چه دارم از پرسپولیس است و یادم نمی رود در زمان مدیریت او سرمربی پرسپولیس شدم.

وی در خصوص برگزاری بازی فردا در ورزشگاه تختی گفت : بازی در تختی يا ورزشگاه هاي ديگر برای پرسپولیس هیچ فرقی نمی کند، پرسپولیس همه جا طرفدار دارد و من امیدوارم پرسپولیسی ها به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند ما هوادار زیادی نداریم و فردا سکوها ی تختی برای پرسپولیس است./مح
برچسب ها: دایی ، طلب ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار