فریبا:

خط دفاع و دروازه بان استقلال بی نقص بود/ شرایط سختی در بازی برگشت در انتظار استقلال است

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است یکی از دلایل پیروزی شیرین استقلال مقابل بوریرام ، عملکرد خوب خط دفاع و دروازه بان این تیم بوده است.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی چهارشنبه شب استقلال مقابل نماینده تایلند گفت: این دیدار از لحاظ فنی از کیفیت های لازم برخوردار نبود و دو تیم در اجرای کارهای تاکتیکی عملکرد خوبی نداشتند.

استقلال موفق شد در همان دقایق ابتدایی روی یک ارسال توسط خسرو حیدری به گل برسد و در نهایت در پایان بازی با همان گل زودهنگام به پیروزی رسید.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: در 10 دقیقه ابتدایی بازی تایلندی ها به شدت تحت تأثیر جو ورزشگاه و حضور تماشاگران بودند ولی رفته رفته به روند بازی برگشتند و توانستند تا حدودی بر استرس و فشار بازی غلبه کنند.

خط هافبک آنها به خوبی وسط زمین را از آن خود کرد و توانست جو بازی را کنترل کند.

فریبا در ادامه بحث کارشناسی خود تصریح کرد: یکی از نکات عجیب این بازی این بود که هر دو تیم مثل هم حمله می کر دند .
جناح راست هر دو تیم مترصد حمله و گلزنی بود ولی دو تیم از جناح چپ با مشکلاتی روبه رو بودند و نتوانستند به آن چه که از این ناحیه می خواستند دست یابند.

تایلندی ها بیشتر تمرکزشان را روی فاصله ی بنی هاشم بیگ زاده و امیر حسین صادقی گذاشته بودند و سعی می کردند با ارسال از این جناح دروازه استقلال را مورد حمله قرار دهند.

ولی خوشبختانه در بازی دیشب خط دفاع و دروازه بان این تیم یک بازی بدون نقص و هوشمندانه را به نمایش گذاشت و از گلزنی تایلندی ها به نحو احسن جلوگیری کرد.

وی رد  خصوص نبود بازیکن خلاق در میانه زمین و تأثیر آن در خط میانی استقلال گفت: در این بازی خط هافبک استقلال با مشکلاتی رو به رو بود و به همین دلیل نمی توانست به خوبی مهاجمان این تیم را تغذیه کند.

تصور بنده این است که در بازی برگشت و با حضور احمد جمشیدیان و آندو تیموریان همچنین هماهنگی بیشتر لاوره با این تیم ،‌خط هافبکی متفاوت را از استقلال شاهد خواهیم بود.

در قبل از این بازی صحبتهایی مبنی بر ضعیف بودن حریف تایلندی و کار آسان استقلال در این مرحله گفته می شود ولی در بازی چیز دیگری را دیدیم.

فریبا در این خصوص تصریح کرد: تاکنون کسی از کارشناسان بازی های این تیم را ندیده بود و تمام بحث هایی که مطرح می شد بر پایۀ اطلاعات گرفت شده از اخبار بود ولی آنچه مسلم است تیمی که به جمع 8تیم برتر آسیا راه می یابد نمی تواند حریف دست و پا بسته ای باشد آنها 4-3بازیکن خارجی خوب در اختیار داشتند که در طول بازی کمک شایانی به آنها کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  در بازی برگشت استقلال کار آسانی را پیش رو نخواهد داشت . این تیم باید در آب و هوایی شرجی با حدود 80 درصد رطوبت به زمین برود که این امر اصلاً به نفع نماینده کشورمان نیست.
ولی به هر حال امیدوارم با تدبیر سر مربی و همت و تلاش بازیکنان و اضافه شدن جمشیدیان و آندو این تیم در تایلند هم موفق باشد.
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار