مدير کل راه وشهرسازي استان تهران:

مجري سياست‌هاي وزير راه و شهرسازي هستم/ مسکن ويژه تهرانسر تکميل مي‌شود

واحدي گفت: طي روزهاي آتي جلسه‌اي با حضور وزير راه و شهرسازي در خصوص مسکن ويژه برگزار مي‌شود و من مجري سياست‌هاي وزير راه و شهرسازي در خصوص مسکن ويژه هستم.

فربيرز واحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه مطمئن هستم که مسکن ويژه در تهرانسر تکميل خواهد شد، گفت: شايد ساير پروژه‌هاي مسکن از جمله آتي شهر و کيانشهر ساخته نشود اما مسکن ويژه تکميل و به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

مدير کل راه وشهرسازي استان تهران در ادامه تصريح کرد: طي روزهاي آتي جلسه‌اي با حضور وزير راه و شهرسازي در خصوص مسکن ويژه برگزار مي‌شود.

واحدي در ادامه اظهار داشت: من مجري سياست‌هاي وزير راه و شهرسازي در خصوص مسکن ويژه هستم.

مدير کل راه وشهرسازي استان تهران با اشاره به اينکه مسکن ويژه با قوت به کار خود ادامه مي‌دهد، گفت: فاز اول مسکن ويژه تهران از آذر ماه به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

وي با بيان اينکه مسکن ويژه به سرعت در حال ساخت و ساز است گفت: مسکن ويژه در حال حاضر در مرحله اسکلت سفت کاري است.

مدير کل راه وشهرسازي استان تهران ادامه داد: بسياري از پيمانکاران براي سرعت بخشي به کارهاي ساخت و ساز مسکن ويژه خواستار افزايش قيمت بوده‌اند که ما با آنها مخالفت کرديم.

واحدي در خصوص واحدهاي مسکن ويژه تهرانسر گفت: ساخت واحدهاي مسکن ويژه از بهمن ماه آغاز شده و طبق برنامه ريزي سري اول واحدهاي مسکوني از آذرماه به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

مديرکل راه و شهرسازي استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در طول کار با مشکلات بسياري روبرو بوديم که خوشبختانه رفع شده و برج‌هاي مسکن ويژه در 5 طبقه در حال ساخت است.

انتهاي پيام//

برچسب ها: مسکن ، مجری ، ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار