در ٥ ماه نخست امسال محقق شد؛

انجام بیش از ٥٥ هزار متر حفاری چاه های نفت و گاز در شرکت ملی حفاری ایران

مدیر عملیات حفاری یک خشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت متراژ حفاری چاه های نفت و گاز به وسیله ناوگان تحت سرپرستی این مدیریت در سال جاری از مرز ٥٥ هزار متر گذشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد آل خمیس با اشاره به تکمیل ١٥ حلقه چاه توسعه ای - توصیفی و تعمیری در پنج ماه نخست امسال، گفت: این چاه ها در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف و شرکت مهندسی و توسعه نفت تکمیل شده است.
 
وی افزود: در این مدت تحقق عملیات حفاری ٨٣ روز زودتر از برنامه های پیش بینی شده از سوی کارفرماها با موفقیت به پایان رسید و تحویل واحدهای متقاضی شد.

آل خمیس اظهار کرد: شرکت ملی حفاری با هدف شتاب بخشی به اجرای پروژه ها و همچنین در جهت رسیدن به اهداف ترسیم شده شرکت ملی نفت ایران تمام توان عملیاتی و فنی خود را بکار گرفته تا نیازهای شرکت های متقاضی را تامین و ارائه نماید.

مدیر عملیات حفاری یک خشکی شرکت ملی حفاری ایران درباره کاهش انتظارات، توضیح داد: جمع تعمیرات و انتظارات این مدیریت در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش ٥/١ درصدی شاخص های پیش بینی شده را نشان می دهد که امید است تا پایان سال به کمتر از یک درصد برسد.

وی افزایش کارآیی و راندمان کار، ارائه خدمات بهتر به متقاضیان، کاهش تعمیرات و انتظارات، افزایش ضریب ایمنی و توجه به برنامه های آموزشی را از مهمترین سرفصل های سال جاری برشمرد.

 آل خمیس گفت: این مدیریت با در اختیار داشتن ٢٤ دستگاه حفاری سنگین و فوق سنگین شامل ١٦ دکل توسعه ای، ٤ دکل توصیفی،٢ دکل اکتشافی و ٢ دکل تعمیری هم اینک در استان های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خراسان رضوی، فارس، هرمزگان و در پروژه های آزادگان، یادآوران، سروک آذر و کیش در حال عملیات حفاری چاه های نفت و گاز است.

مدیریت عملیات حفاری خشکی یک شرکت ملی حفاری ایران در سال گذشته توانست ٥١ حلقه چاه نفت وگاز را به متراژ ١٧٠ هزار و ٥٥٠ متر تکمیل و در مدار تولید قرار دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حفاری ، نفت ، گاز ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار