آخر هفته با دریچه – بسته شماره 19؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۶/۰۸

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۶/۰۸ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

بسته ی هفتگی بهترین های دریچه فناوری اطلاعات از این هفته متفاوت خواهد بود، برای مشاهد متن کامل و دانلود زیر یک از بازی ها بر روی "برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید" کلیک بفرمائید.

 

 

 



 

اندروید، IOS؛

با آسفالت 8؛ بهترین بازی ماشین سواری را تجربه کنید+دانلود

اگر علاقه دارید یکی از بهترین بازی های ماشین سواری را تجربه کنید واز مسابقه با ماشین های لوکس و جدید لذت ببرید توصیه می کنیم اسفالت 8 را برای دستگاه خود دانلود نمایید.در نسخه 8 سری بازی های اسفالت شما شاهد گرافیک بی نظیری خواهید بود.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 


 

بازی برای گوشی های جاوا؛

با نهایت سرعت در بزرگراه موتور سواری کنید + دانلود

بیایید مسابقه موتور سواری خود را آغاز کنید. بهترین بازی موتور سیکلت به صورت سه بعدی برای پلتفرم جاوا است. صحنه های واقعی، صداها و گرافیک جالب آن باعث می شود این بازی بسیار برای شما جذاب و اعتیاد آور شود.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


برای اندروید؛

این بار شما خلبان شوید + دانلود

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند.



مجموعه بازی های فلش برای رایانه؛

بازي هاي ساده كه ساعت ها شما را سرگرم مي كنند(۶) + دانلود

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است تا در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته تیر اندازی را برای شما کاربران دریچه گردآوری کنیم.

 

 


اکشن و مبارزه ای

با پاندای کونگ فو کار به مصاف دشمنان بروید + دانلود بازی

حتما با انیمیشن پاندای کونگ فو کار آشنا هستید، این بار قصد معرفی بازی این کارتون زیبا را برای گوشی های هوشمند داریم. پاندای تنبل خود را آموزش دهید، فنون رزمی رشته ی کونگ فو را به خوبی به آن تعلیم داده و او را برای یک نبرد آتشین آماده کنید.
 

 

 


پیشنهاد ویژه دریچه به دوستداران بازی؛

پرندگان را به پرواز در بیاورید + دانلود بازی

این بازی Little Birdy – Angry Escape می تواند بهترین جایگزین برای بازی پرندگان خشمگین باشد، از مزیت های این بازی نسبت به بازی پرندگان خشمگین می توان به حجم کم تر آن اشاره کرد.  پرندگان را به پرواز در بیاورید و آن ها تا رسیدن به مقصد راهنمایی و هدایت کنید، سعی کنید از بهترین و روش برای پرواز پرندگان استفاده کنید تا در بازی به ستاره های بیشتری دست پیدا کنید. از ویژگی های اصلی این بازی می توان به: گرافیک خیره کننده ی آن اشاره نمود.
 
 

 


براي گوشي هاي جاوا؛

میمون دیوانه را تربیت کنید + دانلود بازی

در این بازی Crazy Monkey هیجانی شما وظیفه دارید به میمون دیوانه خود کمک کند تا با استفاده از انبه غذای مورد نیاز خود را تامین کنید، ولی برای تامین غذای خود باید دست به دزدی بزند در هنگام دزدی مراقب مغازه دار خشمگین و حیوانات آن باشید.
 
 

 


بازی برای کودکان دیروز؛

بازی Mega Mario قارچ خور + دانلود

در میان شما کاربران عزیز کمتر کسی هست که بازی Mario یا همان قارچ خور را تجربه نکرده باشد، ما این بار نسخه پرتابل (قابل حمل) Mega Mario را برای شما به ارمغان آورده ایم تا در هر زمان یا مکانی و بر روی هر رایانه ای آن را به اجرا در بیاورید تا بخشی از خاطرات شیرینتان را بیاد بیاورید. این بازی در عین سادگی و حجم کم طرفداران زیادی را بخود اختصاص داده است، اما متاسفانه بازی قارچ خور در نسل جدید و در میان بازی های پر زرق و برق امروزی جایی ندارد. ولی شما کاربران می توانید به ارائه بازی به افراد خانواده و دوستانتان لحظات خوشی را برایشان رقم بزنید و آنان را از دنیای مدرن امروز به گذشته ی دوست داشتنی و نه چندان دور ببرید. پس گذشته ی خود را در این بازی جستجو کنید.

  با سوپر ماریو خاطره‌هایتان را زنده کنید  

 

 

 


 

يک جوجه تیغی با مزه و زشت؛

با "هری" سخنگو آشنا شوید! + دانلود

با هری آشنا شوید ! هری یک جوجه تیغی کمیاب و خجالتی است  که خیلی آرام و خسته حرف می زند. اگر دوست دارید با سرعت بیشتری به مکالمه با شما بپردازد، حتما به او یک نوشابه انرژی زا بدهید تا با شما بازی کند !! و با صدای جالب خود جملاتی که بیان می کنید را تکرار کند! . مکالمه های خود را با این جوجه تیغی با مزه به صورت کلیپ های ویدئویی ضبط نمایید و آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

 

 


 

به یاد دوران کودکی

بازی فوق العاده جذاب "کراش" برای رایانه + دانلود

در این گزارش قصد معرفی یک بازی اتومبیل رانی با هیجانات فوق العاده زیاد و جذاب را برای شما کاربران باشگاه خبرنگاران داریم. بازی Crash 4 Team Racing یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن است که این بار بازی را برای رایانه آماده ی دانلود کرده ایم، این بازی با سایر بازی های اتومبیل رانی یک فرق اساسی دارد و آن این است که در بازی شما فقط رانندگی نمی کنید، بلکه به مبارزه و رقابت با حریفانتان می پردازید، خودرو شما به تجهیزات جنگی مجهز است و می توانید به سمت حریفانتان تیر اندازی کنید و آن ها را از بین ببرید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

سیمبین;

به شکار حیوانات وحشی بروید + دانلود بازی

تفنگ شکاری خود را آماده کنید و به جنگل بروید،حیوانات وحشی و ترسناک را شکار کنید، اگر در شکار آن ها موفق نباشید، زندگی و جان شما به خطر می افتد و حیوانات گوشت خوار به شما حمله می کنند. سعی کنید حیونات را با اولین تیراندازی بکشید تا در مراحل پایانی دچار مشکل نشوید.

 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری: سالار واعظی

  دریچه فناوری اطلاعات را در فارس توییتر دنبال کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Japan
پویا
۲۱:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
عالی بود حرف نداشت
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۷:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
خيييييييييييييييييييلييييييييييي خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۷:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
خيييييييييييييييييييلييييييييييي خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
عالي بودددددد
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۴:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
مرسی از باشگاه خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۰۴:۰۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
عالیه
تشکر تشکر تشکر
United States of America
هادي
۲۰:۵۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۲
با عرض سلام وخسته نباشيد به همه اعضاي تحريريه ونويسندگان و سردبير دريچه وهمه وهمه.دستتون درد نكنه واقعا سايتتون عاليه.فقط يه پيشنهاد دارم تا بهترهم بشه اونم اينكه سه تا بسته خبري ديگه هم آخر هفته ها بذاريد يكي ترفند ها و ديگري آموزش هاي نرم افزارها و سومي كتاب هاي الكترونيكي چون با اينكه بازي ها و نرم افزار ها رو ميذاريد ولي بازم آدم بايد هر روز بياد تا ترفند ها و آموزش نرم افزارها و كتابا رو ببينه_اگه به حرف اين برادر كوچكتر خودتون گوش ندادين حداقل نظرمو بذاريد تا احساس نكنم دارم وقتمو تلف ميكنم
آخرین اخبار