در مراسم اختتاميه نشست تخصصي ذيحسابان و معاونين اداري – مالي گمركات كشور ؛

تلاش براي كاهش مصرف يك وظيفه همگاني است

روان‌سازي و ايجاد تسهيلات گمركي، زمينه‌ساز تحقق درآمدهاي گمركي است و ما بايد تلاش كنيم تا با برقراري انضباط مالي و كاهش هزينه‌ها، وظايف و مسئوليت‌هاي خود را در مقابل دولت و مردم به خوبي انجام دهيم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،حسن بقائي در مراسم اختتاميه نشست تخصصي ذيحسابان و معاونين اداري – مالي گمركات ستادي و اجرايي كشور با اشاره به اهميت صرفه‌جويي در ابعاد مختلف به خصوص كالاهاي مصرفي گفت: باتوجه به اينكه بين ملت و دولت در نظام جمهوري اسلامي ايران فاصله‌اي وجود ندارد، تلاش براي كاهش مصرف در شرايطي كه با تحريم مواجه هستيم، يك وظيفه همگاني است.

معاون توسعه مديريت و منابع گمرك با جمع‌بندي مطالب مطرح شده در طول جلسات نشست تخصصي ذيحسابان و معاونين اداري – مالي گمرك اظهار داشت: نظارت دقيق ذيحسابان بر عملكرد گمركات به خصوص فعاليت‌هاي مالي مي‌تواند از بروز بسياري از مشكلات جلوگيري كند و انتظار ما از ذيحسابان اين است كه در اين زمينه به گمرك كمك كنند.

وي بر لزوم تلاش مديران و كاركنان گمركات اجرايي براي تحقق درآمدهاي ابلاغ شده، تأكيد كرد.
معاون توسعه مديريت و منابع گمرك جمهوري اسلامي ايران همچنين از تصميم گمرك در مورد افزايش امكانات رفاهي و معيشتي براي كاركنان اين سازمان خبر داد.

بقائي در ادامه مديريت نيروي انساني در گمركات و ساماندهي اين امر را جزو برنامه‌هاي مهم معاونت توسعه مديريت و منابع اعلام كرد و در اين خصوص از تصميمات و اقدامات تازه خبر داد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه با تلاش و همكاري مردم و دولت اهداف ترسيم شده در سند چشم‌انداز بيست ساله كشور و دستيابي به رتبه اول اقتصادي در منطقه محقق شود.

براساس اين گزارش در پايان نشست تخصصي ذيحسابان و معاونين اداري – مالي گمركات اجرايي جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاون توسعه مديريت و منابع گمرك و ديگر مديران اين معاونت برگزار شد و به سؤال‌هاي مطروحه پاسخ داده شد.

انتهاي پپام/
برچسب ها: کاهش ، مصرف ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار