خرمگاه:

تیم ملی زیر 22 سال در گروه مرگ قرار گرفت

مربی تیم ملی زير 22 سال کشورمان گفت: با تمرینات و تمرکز بیشتر می توانیم نتیجه خوبی در مقابل زیر 22 ساله هاي تیم های استرالیا و ژاپن کسب کنیم.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد قرعه کشی جام جهانی تیم ملی زیر 22 سال ها گفت: تیم ملی زیر 22 ساله هاي کشورمان با تیم های استرالیا، ژاپن، کویت، همگروه شدند و اسم این گروه را گروه مرگ گذاشتیم.
 با اطلاع از اين خبر مي دانيم کارمان سخت شده، ولی خوشحالم به خاطر اینکه عیارمان را به رخ حریفانمان می کشیم و امیدوارم تیم ملی زیر 22 ساله ها برای فوتبال ایران افتخار آفرین باشند.

مربی تیم ملی زیر 22 ساله ها افزود: اگر می خواهیم کار کنیم نباید نام تیم ها برای ما فرقی کند. مقابل تیم های استرالیا و ژاپن بازی کردن سخت و دشوار است و اگر با تیم های آسانتر هم گروه شده بودیم با فراق بال و به راحتی می توانستیم در گروه امتیاز بیشتر بگیریم و بالا برویم ولی الان هم با کار و تمرینات بیشتر و سخت تر و تمرکز بیشتر می توانیم حتی در مقابل تیم های استرالیا و ژاپن نتیجه خوبی کسب کنیم به نظر من بازی در مقابل ژاپن یک مقدار سخت است و ديدار مقابل استرالیا قابل پيش بيني نيست و در حال حاضر نمی توانيم بگوئیم که می بریم، در نتیجه فوتبال خیلی سخت است ولی با توکل به خدا این 2 تیم سرسخت را  شکست می دهیم.

خرمگاه در مورد اردوی تیم ملی زیر 22 سال گفت: اگر خدا بخواهد اردو اولیه از 10 شهریور با گروهی از بازیکنان قدیمي و جدید شروع می شود و همانطور اردوها ماه به ماه تا آغاز بازیهای مرحله نهایی تشکیل می شوند تا بازیکنان به هماهنگی و آمادگی لازم دست پیدا کنند امکان لغو اردوی تیم ملی زیر 22 ساله ها مانند تیم بزرگسالان نیست زیرا برنامه ها را منصوریان به فدراسیون داده و باید ببینیم که فدراسیون چه تدبیری می اندیشد.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا منصوریان قرارداد خود را با فدراسیون بسته و من و بقیه هم تا آخر هفته قرارداد خودمان را امضا می کنیم و امیدوار هستیم که با توکل به خدا، با گروهی که با تیم ملی زیر 22 سال ها هم گروه شده اند در یک کار جمعی و شرایط سخت و امکانات خوب بتوانند که بازیهای خوبی را به نمایش بگذارند تا افتخاری دیگری برای جمهوری اسلامی ایران کسب شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار