کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان- صربستان؛

خیراله قهرمانی و علی موجرلو صاحب مدال برنز شدند

در روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان خیراله قهرمانی در وزن 46 کیلوگرم و علی موجرلو در وزن 76 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. علی اسماعیل پور در وزن 63 کیلوگرم نیز پنجم شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در وزن 46 كيلوگرم خيراله قهرماني در دور نخست با نتيجه 9- 2 آنتوني دويلا از ونزوئلا را شكست داد وي در دو دوم با نتيجه 8- صفر  بالاز اجيد از مجارستان را مغلوب كرد. قهرماني در دور سوم وازديم تراخاف از بلاروس را با نتيجه 6 – 1 شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. قهرماني در اين مرحله با نتيجه 7- 3 مقابل دارهان كالكنوف از قزاقستان شکست خورد به به دیدار رده‌بندی رفت. قهرمانی در این دیدار با نتیجه 6- 5 اصلان مینکالیوف از روسیه را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 63 كيلوگرم علي اسماعيل پور در دور نخست با نتيجه 4- 2 از سد ادوارد نيكوليشويلي از گرجستان گذشت وي در دور دوم انس اوشلو از تركيه را با نتيجه 3- صفر مغلوب كرد اما در دور سوم با نتيجه 8- 1 مغلوب يوهي فوجينامي از ژاپن شد اما با حضور این ژاپنی در دیدار فینال اسماعیل پور در گروه بازنده ها با نتیجه 5- 2 آنتونی مونترو از ونزوئلا را شکست داد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 1- صفر مغلوب باکار ایوب اف از روسیه شد و به مقام پنجم رسید.

در وزن 76 كيلوگرم علي موجرلو در دور نخست با نتيجه 7 – صفر تولگا يونل از تركيه را شكست داد وي در دور دوم با نتيجه 8- صفر بوگدان پوپكوف از اوكراين را شكست داد. وي در دور سوم نيز با نتيه 3- صفر ماگومد رسول قاضي ماگمدوف از آذربايجان را مغلوب كرد و به ديدار نيمه نهايي راه يافت. وي در اين ديدار با نتیجه 2- 2 مغلوب باتيربك تكاكولوف از روسيه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. موجرلو در دیدار رده بندی با نتیجه 4- 2 بو نیکال از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

و در وزن 100 كيلوگرم علي اصغر اكبري که با شکست کشتی گیرانی از قزاقستان، ترکیه و آذربایجان به دیدار نهایی راه یافته بود تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف زائور کوتچیف از روسیه می رود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار