ارومیه/

همکاری دانشگاه ارومیه در برگزاری ششمین سمینار تعامل اقوام و ادیان در آذربایجان غربی

دانشگاه ارومیه همگام و همراه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ششمین سمینار تعامل اقوام و ادیان را برگزار می نماید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه و به نقل از پورتال اطلاع رسانی دانشگاه ارومیه، " رسانه، اقوام، ادیان و هویت در جهانی شدن"، "مدیریت رسانه ای، همگرایی قومیتی و هویت ایرانی"، "رسانه و چالش های نوین(سطوح فردی و ملی) فضای مجازی و شبکه های نوین اجتماعی" و "بحران هویت در حوزه جهانی شدن" از جمله عناوین محور اول بخش عمومی سمینار تعامل اقوام و ادیان است.

محور دوم در موضوعات" مهندسی فرهنگی و انسجام ملی" ،"مهندسی و فرهنگی اقوام و ادیان در عصر نوین ارتباطی"،" مدیریت فرهنگی اقوام و ادیان و نقش آن در همبستگی فرهنگی"، "الگوی دینی در طراحی مدل کاربردی مهندسی فرهنگی (راهبردها و راهکارها)"، "بررسی تحلیل و محتوای شاخص های فرهنگی در حوزه اقوام و ادیان و مطبوعات و مدیریت تنوع قومی" برگزار می شود.

لازم به ذکر است، همچنین رسانه و مطالعات تطبیقی، بررسی تطبیقی رسانه های نوشتاری در حوزه مطالعات فرهنگی و قومیتی، بررسی تطبیقی دیدگاه مکتب اسلام در مقایسه با سایر مکاتب نسبت به مدل مطلوب رسانه ای، جایگاه هنر ادبیات در تعامل اقوام و تقویت وحدت ملی و قومیت در قرآن و اندیشه های علما و بزرگان دینی، نهج البلاغه حضرت علی(ع) و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از عناوین محور سوم بخش عمومی ششمین سمینار تعامل اقوام و ادیان در آذربایجان غربی می باشد.

مقالات باید در ارتباط با موضوعات سمینار بر اساس شیوه نگارش علمی تهیه و ارائه و حداکثر در 14 صفحه A4 تنظیم شده و چکیده مقالات در 400 کلمه به دبیرخانه سمینار ارسال شود.

دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه مادر استان، کنگره ها و همایش های بین المللی، ملی و استانی بسیاری نظیر کنفرانس بین المللی مثنوی معنوی، کنفرانس بین المللی ریاضی، کنفرانس ملی کمومتریکس، کنفرانس ملی اقتصاد ارومیه، کنفرانس بین المللی آموزش مسائل زبان انگلیسی و ... با موفقیت برگزار و در کارنامه علمی خود ثبت نموده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.