رودهن/

سازمان میراث فرهنگی نباید نسبت به بناهای تاریخی پردیس بی تفاوت باشند

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن گفت: پل شاه عباسی به عنوان نقطه قوت شهرستان پردیس در بخش جاجرود در آستانه تخریب قرار دارد و سازمان میراث فرهنگی نباید نسبت به بناهای تاریخی پردیس بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت جاجرود گفت: مسئولین سازمان میراث فرهنگی و حوزه گردشگری با حضور در جاجرودمی توانند از نزدیک تخریب ساختار تاریخی این منطقه را با از بین رفتن پل شاه عباسی را نگاه کرده و آن را مورد بررسی قرار دهند و در جهت بهبود وضعیت کنونی پل شاه عباسی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اشاره به اینکه پل شاه عباسی نقطه قوت منطقه جاجرود است ابراز داشت :این بنای تاریخی نقطه قوتی برای منطقه جاجرود است و می تواند نسبت به گذشته بهتر به مردم به عنوان یک اثر تاریخی ارزشمند در کشور معرفی شود و توریست های زیادی را جذب این بخش از شهرستان پردیس کنند.

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در خاتمه اظهار داشت :می توان از آن استفاده های زیادی هم برد تحت این عنوان یک دریاچه ای در همین بستر رودخانه جاجرود تعریف کرد که مردم در کنار این بنای تاریخی و دریاچه ای که با همکاری مسئولین در نظر داریم بسازیم می توانند اوغات فراغت خود را تحت عناوین مختلف سپری کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.