اردبیل/

610 میلیارد ریال به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل از اختصاص 610 میلیارد ریال به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  اکبر نیکزاد در نشستی با مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور گفت: هر یک از دستگاه ها متعهد شدند یکصد میلیارد ریال و در مجموع 300 میلیارد ریال از محل اعتبارات و فروش اموال مازاد سازمان به عنوان سهم دولتی پرداخت کنند.

وی افزود: همچنین مبلغ 310 میلیارد ریال به عنوان سهم بخش غیر دولتی از طریق تشکل ها و تعاونی های کشاورزی تعیین شده که برای تقویت صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص می یابد.

استاندار اردبیل اظهارامیدواری کرد با این افزایش چند برابری شاهد رشد ، توسعه و اجرای طرح های بزرگ و مهم کشاورزی در استان باشیم.

نیکزاد با تاکید به لزوم برطرف کردن مشکلات نقدینگی بخش کشاورزی استان گفت: حمایت از این صندوق یکی از ضرورت ها و دغدغه اصلی مسوولان استانی می باشد چرا که این صندوق بستری مناسب برای امور اجرایی بخش کشاورزی است.

وی افزود: استفاده بهتر و توجه ویژه به ظرفیت های کشاورزی ، موتور توسعه استان را در بخش کشاورزی به حرکت درآورده و موجب ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار در منطقه می شود.

نیکزاد گفت: با توجه به تسهیلات و امکاناتی که دولت برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی فراهم کرده و ظرفیت های بی نظیر استان بخش خصوصی می تواند در این بخش حضور مناسبی داشته باشد/س

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، بخش ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.