شب پرشور موسيقي "بابك جهانبخش" با حضور ستارگان فوتبال

"بابك جهانبخش" خوانند جوان موسيقي پاپ كشورمان، با حضور ستارگان فوتبال،‌ شبي پرشور را براي هوادارانش به يادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت "بابك جهانبخش" در برج ميلاد، اين خواننده پاپ پس از انتشار جديدترين آلبوم خود با عنوان "اكسيژن"، در پنجمين روز از سومين ماه دومين فصل سال با هوادارانش ديدار كرد. 

كنسرت قبلي "جهانبخش" در تاريخ 13 ارديبهشت برگزار شده بود و "جهانبخش" در آن اجرا اعلام كرده بود كه تا زمان انتشار آلبوم جديدش، كنسرت نمي‌گذارد. 

آلبوم "اكسيژن" كه 22 مرداد روانه بازار موسيقي كشورمان شد و همچنين انتظار 4 ماهه هواداران اين خواننده منجر شد تا مركز همايش‌هاي برج ميلاد، در يك شب تابستاني، شور و غوغايي وصف‌ناپذير را تجربه كند. 

طراحي صحنه كنسرت،‌ 6 شهريور "بابك جهانبخش" نمايانگر يك ماكت بزرگ از آلبوم "اكسيژن" در سمت راست صحنه بود كه به مخاطبان نويد اجراي قطعه‌هايي از آلبوم جديد اين خواننده پاپ را مي‌داد. 

"بابك جهانبخش" پيش از اجراي قطعه "خونه" از "سوگل شيري" به عنوان نوازنده ويلنسل كه سابقه نوازندگي در اركستر سمفونيك تهران را داشته، براي حضور روي صحنه و همراهي خواننده و "رضا تاجبخش" دعوت كرد. 

براي اجراي اين قطعه، دكوري از يك خانه قديمي كه بر تك تك ديوارهاي آن عكس‌هايي از "بابك جهانبخش"، نقش بسته بود روي صحنه نمايان شد و تكيه خواننده بر يك صندلي متحرك، "رضا تاجبخش" و نواي پيانوي او و "سوگل شيري" و ويلنسل اين نوازنده، قابي از خاطرات را براي مخاطب تشكيل داد. 

"حميد استيلي"، "فرهاد جواهر كلام"، "فرزاد جمشيدي"، "آرش برهاني" و "آرش پاكزاد" ميهمانان ويژه "بابك جهانبخش" در اين اجراي تابستاني بودند. 

"جهانبخش" بيش از معرفي "حميد استيلي" از او به عنوان يكي از بهترين بازيكنان فوتبال سال 1378 و يك مربي با اخلاق ياد كرد. 

همچنين استقبال طرفداران "بابك جهانبخش" از قطعه "من و بارون" به حدي بود كه اين خواننده با احساس كشورمان، اين اثر را دوبار براي هوادارانش اجرا كرد و پيش از اجراي دوم، گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه پس از گذشت يك سال از انتشار اين اثر،‌ همچنان شما آن را دوست داريد و از آن استقبال مي‌كنيد. 

گفتني است؛ "بابك جهانبخش" 5 و 6 شهريور در چهار نوبت به تهيه كنندگي مؤسسه فرهنگي هنري "اكسير نوين" به مديريت "محمدرضا خانزاده" در برج ميلاد در ميان شور و شوق فراوان هوادارانش روي صحنه رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار