پيرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كارآمدي و آشنايي كامل با محيط زيست در انتخاب رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست لحاظ شود

عضو هيئت رئيسه فراكسيون محيط زيست گفت: از رئيس جمهور كشورمان تقاضا دارم در انتخاب رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست فردي كارآمد و آشنا به محيط زيست معرفي كند تا مشكلات اين حوزه همچون آلودگي هوا،‌ ريزگردها، مشكلات نفتي آب‌هاي خليج فارس همچون مشكلات درياچه اروميه برطرف شود.

"كمال‌الدين پيرموذن" نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين و نير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشت نفت از نفت‌كش هندي در آب‌هاي خليج فارس اظهار داشت: این کشتی هندي در حال حاضر در سواحل استان خوزستان متوقف شده است و توسط کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی در حال بازرسی است تا در صورت اثبات جرم تدابیر مقتضی در راستای اخذ جریمه اتخاذ شود.
 
وي در ادامه افزود: از رئيس جمهور كشورمان تقاضا دارم در انتخاب رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست فردي كارآمد معرفي كند تا مشكلات زيست محيطي همچون آلودگي هوا،‌ ريزگردها، مشكلات نفتي آب‌هاي خليج فارس همچون مشكلات درياچه اروميه برطرف شود.

گفتني است؛ کشتی هندي حامل نفت چند روز گذشته به دليل نشت مواد نفتي در آب‌هاي خليج فارس موجب آلودگي اين آب شده و مشكلات فراواني براي اين منطقه به‌وجود آورده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، نفتکش ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار