وضعیت فوق العاده در عربستان با هدف آمادگی برای حمله نظامی احتمالی آمریکا به سوریه

مراکز امنیتی و نظامی عربستان با هدف آمادگی برای حمله نظامی احتمالی آمریکا به سوریه وضعیت فوق العاده اعلام کرده اند و به حال آماده باش درآمده اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛ براساس دستور دستگاه امنیت داخلی عربستان که شبکه خبری " راصد " نسخه ای از آن را به دست آورد؛ همه نیروهای مراکز امنیتی و نظامی عربستان تا اطلاع ثانوی باید در محل خدمت خود بمانند.
 
منابع خبری نیز اعلام کردند که مراکز امنیتی و نظامی عربستان با توجه به صدور دستور آماده باش همه مرخصی های سالانه و استعلاجی نیروهای خود را لغو کردند.
 
مسئولان عربستانی همچنین در اعلامیه هائی که آرم شورای همکاری خلیج فارس روی آن دیده می شود، به کاربران سایت های ارتباط اجتماعی درباره انعکاس اخبار مربوط به تحرکات یگان های نظامی یا پیام های محرمانه مسئولان کشوری و لشکری هشدار داده اند.
 
یکی از این اعلامیه ها کاربرانی را که به انعکاس اخبار مربوط به تحرکات یگان های نظامی یا پیام های محرمانه مسئولان کشوری و لشکری بپردازند ، خائن به دین و کشور توصیف کرده است .
 
رسانه های غربی اعلام می کنند که عربستان درپی حملات شیمیائی حومه دمشق ، مُجدانه برای مجازات نظام سوریه تلاش می کند .
 
روزنامه وال استریت ژورنال نوشته است که بندر بن سلطان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان برای فراهم کردن زمینه دخالت نظامی خارجی در سوریه بسیار تلاش می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار