تير اندازي برادران شرور در ملاءعام/ يک نفر راهي بيمارستان شد

دو برادر که براي انتقام از صاحب یک قهوه خانه اقدام به تيراندازي و قمه کشي کرده بودند پس از 3 ماه فرار از دستان قانون دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 10 دقیقه بامداد 22 تیرماه گروهی از اراذل و اوباش سطح یک خیابان زمزم با دو دستگاه خودروی پراید و پژو جلوی یک قهوه خانه توقف کرده و با در دست داشتن قداره ، قمه، اسلحه  و چوب به قهوه خانه حمله ور شدند.
 
این اراذل و اوباش شرور ابتدا چندین دستگاه موتور سیکلت را به همراه شیشه های قهوه خانه و شیشه یک دستگاه خودروی مزدا  تخریب کردند و سپس یکی از افراد داخل قهوه خانه را به هویت محمد مورد ضرب و جرح قرار دادند  و سپس با تيراندازي در وسط ميدان به کار خود پایان داده و متواري شدند.

اين اتفاق خونين که موجي از وحشت در محله‌ها را به وجود آورده بود، باعث شد تا موضوع جهت رسيدگي در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار بگيرد.
 
در بررسی های اولیه مشخص شد که این اراذل و اوباش با صاحب قهوه خانه به نام صمد خصومت شخصی داشتند و همچنین محمد نیز که از حمله این افراد شرور دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
 
به دنبال این موضوع عوامل این پایگاه اقدامات اطلاعاتی خود را در سطح منطقه آغاز کردند و پس از یک هفته فعالیت موفق به دستگیری سه تن از اراذل و اوباش به نامهای حمید، یوسف و محسن را در يک عمليات شبانه دستگير کرده ولي بازهم موفق به دستگير عاملان اصلي تيراندازي که دو برادر به نام جلال و حميد بودند، نشدند.

فعاليت‌هاي پليس امنيت ادامه داشت تا اينکه ماموران مخفيگاه متهمان را در شهرستان شهريار که يک خانه ويلايي بود، شناسايي کنند.

به دليل اينکه متهمان دائما تغيير مکان مي‌دادند پليس مجبور شد براي دستگيری آنان تمام مناطق احتمالي اين دو برادر شرور را زير نظر قرار دهند. درنهايت شب گذشته اين دو برادر در قهوه‌خانه‌اي در شهريار شناسايي شده و پليس در يک عمليات ضربتي در حالي قصد صدمه زدن به ماموران را داشتند، دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ماموران از ويلاي متهمان تعدادي قمه، مقداري ترياک و دو دستگاه خودرو سرقتي کشف و ضبط کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار