مشهد/ آیت الله اشرفی شاهرودی:

تنها مذهبي كه با ظالمين به مبارزه برخاست، مذهب حقه جعفري بود

وضع كنوني برخي از سرزمين‌هاي اسلامي، حاصل نقشه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان اسلام و تشيع است كه بهترين راه مبارزه با اين فتنه‌ها، حفظ وحدت و زنده نگه داشتن شعائر اسلامي كه در رأس آن، احياي سيره و روش ائمه اطهار(عليهم السلام) در جامعه مي‌باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،آيت ا... اشرفي شاهرودي گفت: در طول تاريخ تنها مذهبي كه با ظلم مداران و خلفاء جور و غاصبين و ظالمين به مبارزه برخاست، مذهب حقه جعفري بود.

اين استاد حوزه علميه مشهد به تربيت افراد تأثيرگذار جهان تشيع توسط امام صادق(عليه السلام) اشاره و يادآور شد: امروز اين وظيفه حوزه‌هاي علميه، روحانيت و ساير اقشار مردم است كه با برپايي باشكوه مجالس سوگواري ائمه اطهار(عليهم السلام) معارف و سيره و روش اهل بيت(عليهم السلام) را در تمامي عرصه‌هاي زندگي فردي و اجتماعي پياده نمايند.

استاد خارج حوزه علميه خراسان با اشاره به سخني از امام راحل (قدس سره)گفت: وضع كنوني برخي از سرزمين‌هاي اسلامي، حاصل نقشه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان اسلام و تشيع است كه بهترين راه مبارزه با اين فتنه‌ها، حفظ وحدت و زنده نگه داشتن شعائر اسلامي كه در رأس آن، احياي سيره و روش ائمه اطهار(عليهم السلام) در جامعه مي‌باشند.

وي ضمن توصيه به عموم مردم و روحانيت جهت شركت در مراسم عزاداري امام صادق (ع)، يكي ديگر از دسيسه‌هاي دشمنان عليه تشيع را برجسته كردن نقاط ضعف شيعيان دانست و خاطر نشان كرد: مداحان اهل بيت(عليهم السلام) بايد از خواندن اشعار نامناسب و توهين به صحابه و همسر پيامبر(ص) خودداري و مردم نيز از عقايد باطل و انحرافي در عزاداري‌ها دوري نمايند/س 

برچسب ها: مذهب ، مبارزه ، ظالمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.