دبير کل اتحاديه اول، خروج منافقین از اردوگاه اشرف را در راس اقدامات دولت عراق دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور عراق بايد براي تخلیه کامل اردوگاه اشرف از وجود منافقین هر چه سريعتر اقدام کنند و اجازه حضور و انجام کارهای تروریستی را به این گروهک منافق ندهند.

علي بازگير، دبير کل اتحاديه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران حضور گروهک تروریستی منافقين در اردوگاه اشرف را در طول اين سالیان تاسف‌بار خواند و اظهار داشت: گروهک منافقين با حمایت دولت بعثي صدام در دوران جنگ تحمیلی خسارات بسیار و شهدای بی‌شماری را بر مردم ایران و عراق تحمیل کردند و آن‌ها به دليل همين اقدامات تروريستي در دنيا شناخته شده‌اند.

این فعال دانشجويي با اشاره به روي کار آمدن دولت جدید و مصوبه پارلمان عراق مبني بر خروج منافقين از اردوگاه اشرف تصريح کرد: طبق اين مصوبه اردوگاه اشرف بايد در طي اين چند سال از وجود عناصر منافق خالی مي‌شد، اما عدم پذيرش آن‌ها از سوي بسياری از کشورها منجر به ابقاي عده کثیری از  گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف شده است.

وي مخالفت مردم عراق با حضور منافقین در اردوگاه اشرف را به دليل سابقه و اقدامات تروریستی آن‌ها عليه مردم اين کشور دانست و افزود: خانواده‌های شهداي عراقي، ایراني و حتی خانواده این افراد فریب‌خورده که عزیزان خود را براساس برنامه‌های این گروهک از دست داده‌اند هميشه اعتراض خود را نسبت به حضور منافقين با تجمع در مقابل اردوگاه اشرف نشان مي‌دهند.

بازگير درگيري اخير منافقین و کشتار آن‌ها را نتيجه به پايان رسيدن تحمل مردم عراق بعد از فشارهای اقدامات تروریستی، انفجارها و کشتارهاي متعدد و ظلم‌هایی که در زمان صدام عليه شيعيان اين کشور رخ داد قلمداد کرد و گفت: بعد از تصویب خروج منافقين از پادگان اشرف اين امر هنوز به هر دلیلی اتفاق نیفتاده است، بر همین اساس مردم در یک اقدام خودجوش به اردوگاه اشرف هجوم برده و بسياري از سرکردگان این گروهک را کشتند.

دبير کل اتحاديه اول خروج منافقین از اردوگاه اشرف را در راس اقدامات دولت عراق دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان کشور عراق بايد براي تخلیه کامل اردوگاه اشرف از وجود منافقان هر چه سريعتر اقدام کنند و اجازه حضور و انجام کارهای تروریستی را به این گروهک منافق ندهند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار