تجاوز دو افسر پلیس به دختر دانشجو/قرباني: دستم با دستبند از پشت بسته بود+ عکس

به گزارش منابع خبری فلوریدا دانشجوی جوان 20 ساله هنگام پارک خودروی خود در پارکینگ دانشگاه مرکزی فلوریدا پس از ضرب و شتم از سوی دو افسر پلیس مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، دو افسر پلیس 40 و 45 ساله که نام آن فاش نشد دانشجوی دختر دانشگاه مرکزی فلوریدا را پس از به روز نوشاندن مشروبات الکلی مورد تجاوز جنسی خود قرار داده و وی را برهنه در دانشگاه آکرون در حالی که مست بود رها کردند.

شاهدان عینی به نقل از این خبرگزاری اظهار داشتند که دو افسر پلیس با وسیله نقلیه شخصي دختر جوان را برهنه در مقابل دانشگاه رها کردند.

پس از کمک و امداد عابرین و دیگر دانشجویان وی به یک درمانگاه منتقل شد.

به گفته کریستین جانسون 20 ساله قربانی این عمل وقیحانه افسران پلیس در گفتگو با خبرگزاری ها گفت: هنگام پارک خودروی خود در پارکینگ دانشگاه مرکزی فلوریدا بودم که خودروی گشت پلیس پس از نزدیک شدن اعلام کرد که اجازه پارک در این محل را ندارم در لحظه ای که قصد نشان دادن کارت دانشجویی خود را داشتم دو افسر پیاده شدند یکی از آنان دست های مرا از پشت دستبند زد و دیگری در حالی که دو بطری نوشیدنی سنگین از مشروبات الکلی در دست داشت به طرف من آمد.

** آنان به زور مرا وادار به نوشیدن نمودند

پس از شکایت وی از دو افسر پلیس و چهره نگاری آنان هیچ یک از دو افسر متجاوز در میان نیروهای پلیس یافت نشد و به اعتقاد پلیس افراد سودجو از لباس پلیس برای انجام این اعمال وقیحانه استفاده کرده اند.

جستجوی گسترده پلیس برای یافتن مامورین قلابی متجاوز از ساعاتی پیش در تمامی ایالت های فلوریدا و انتشار تصاویر آنان آغاز شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فلوریدا ، تجاوز ، افسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Afghanistan
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۸ تير ۱۳۹۴
این اتفاق ها از داشتن دولت سست وبی مسولیت کشور بوده که کنترول کشور را به دست گرفته نمی تواند
آخرین اخبار