رودهن/

نظام اسلامی الگویی برای آزادی خواهان جهان است

نماینده دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی که بیش از 40 روز از خدمت وی در این سنگر می گذرد با تقدیر از حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات، بیان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی است که از ثمره خون شهدا حاصل شده ست.

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: نظام اسلامی در فضایی آزاد و دموکراتیک و با خرد جمعی اداره می شود که طی آن، مردم با حضور در عرصه خطیر انتخابات نمایندگان خود را برای اداره امور کشور انتخاب می کنند.

مشهدی عباسی افزود: در این نظام مقدس، مردم نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خود را در قالب رأی به حاکمیت منتقل می کنند که نخستین ثمره آن چرخش نخبگان است.

وی با یادآوری اینکه استکبار جهانی از همین مساله وحشت و واهمه دارد، تصریح کرد: تحریم ها و فشارهای وارده به کشور نشانه همین ترس و وحشت است که مبادا این الگو به سایر کشورها تسری یابد.

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحمدالله امام خمینی(ره) و یاران انقلاب، اساسی را بنیان نهادند و نظام مبنی بر دموکراسی را در مدت کوتاه و به صورت دقیق پایه ریزی کردند که امروز نمونه و الگویی برای ملل آزادی خواه جهان است.

وی در خاتمه یادآور شد: این در حالی است که در کشورهای همسایه و بخصوص کشورهای عربی اطراف که نظام حکومتی شان موروثی است، انتخابات به معنای واقعی کلمه برگزار نشده و در عین حال برخورد دوگانه با حقوق بشر می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.