ماني رهنما در برنامه "ساعت 25"‌؛

بهروز صفاريان و فردين خلعتبري ستون هاي موسيقي كشور هستند

ماني رهنما در برنامه " ساعت 25" عنوان كرد: بهروز صفاريان و فردين خلعتبري از ستون هاي موسيقي كشورمان به شمار مي روند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، برنامه ساعت 25 در بامداد چهاردهمين روز از شهريور ماه ميزبان ماني رهنما خواننده موسيقي پاپ كشورمان بود.

ماني رهنما در اين برنامه گفت: من به موسيقي و آواز علاقه خاصي دارم و به همين جهت پدرم در سن 20 سالگي به من گفت اگر علاقه واقعي به اين حوزه دارم بهتر است آن را به صورت حرفه اي تري پيگيري كنم و به همين جهت تصميم گرفتم فعاليتم را با زنده ياد بابك بيات انجام دهم.

وي در ادامه اظهار داشت: اين افتخار نصيب من شد كه با بابك بيات بوي موسيقي را حس كنم و بيشترين نعمت زندگي ام حضور اين آهنگساز چيره دست در زندگي ام بود.

رهنما تصريح كرد: افرادي همچون فردين خلعتبري و بهروز صفاريان ستون هاي موسيقي كشورمان هستند و حضور چنين افرادي در عرصه هنر موسيقي براي ما افتخاري بزرگ است.

پخش تعدادي از تيتراژهاي حاضر در فهرست 50 تيتراژ برگزيده تلويزيوني از جمله پروانه با صداي ماني رهنما , خداحافظ بچه و دلنوازان علي لهراسبي , در مسير زاينده رود احسان خواجه اميري , راز پنهان فرزاد فرزين , رسم عاشقي همايون شجريان و نامهرباني با صداي ناصر عبدالهي و ماني رهنما از ديگر بخش هاي اين برنامه به شمار مي رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار