دودانگه:

اگر مسابقات ليگ نباشد ورزش را كنار مي گذارم/پديده ليگ شدم ولي مربي ندارم

دو و ميداني كار دهگانه گفت: در مرحله دوم ليگ دو و ميداني رتبه نخست را به خود اختصاص دادم و به عنوان پديده ليگ شناخته شدم ولي بدون مربي تمريناتم را دنبال مي كنم.

رضا دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرايط خوبي دارم ولي با توجه به آسيب ديدگي كه داشتم تمريناتم را به صورت منظم دنبال نكردم.

دو و ميداني كار دهگانه ادامه داد: در مرحله دوم ليگ به عنوان پديده رقابت ها شناخته شدم، چرا كه اولين سال است در رده سني بزرگسالان در رقابت ها حاضر مي شوم ولي در حال حاضر تمريناتم را به صورت انفرادي دنبال مي كنم.

دودانگه يادآور شد: قرار است بعد از مرحله سوم ليگ به تيم ملي بزرگسالان دعوت شوم و پس از آن با جواد خسرو شيري، مربي سيستم ملي دهگانه، به تمرين مي پردازم.

وي با بيان اينكه وضعيت دهگانه ايران مطلوب نيست گفت: از لحاظ ركورد با جهان فاصله زياد داريم كه دليل اصلي آن نبود مربي و امكانات است، در ايران استعدادهاي بسياري داريم ولي متأسفانه امكانات لازم در اختيار ورزشكاران قرار نمي گيرد.

دو دانگه در ادامه افزود: ركورد من در اين ماده 6500 امتياز است اگر امكانات و مربی در اختیار داشته باشم امتیاز 7000را هم می توانم کسب کنم.

وی عنوان کرد: سطح لیگ با توجه به رکوردهایی که ثبت می شود خوب است، از طرفی تغییراتی را در برگزاری رقابت ها اعمال کرده اند و هدفشان نزدیکترین مسابقات به لیگ الماس بوده است، از طرحی نحوه شرکت تیم ها در لیگ را تغییر داده اند و باشگاه ها مجبور به پرداخت ورودی شدند که تعدادی از تیم ها نتوانستند مبالغ تعیین شده را بپردازند، هم چنین بعضی بندهای آیین نامه اجرا نشد، به عنوان مثال قرار بود بازیکنان ملی به طور مساوی در تیم ها حاضر شوند ولی در حال حاضر تیم پیکان بیشترین ملی پوش را جذب کرده است.

دودانگه اضافه کرد: مسابقات کشورهای اسلامی نخستین عرصه پیش روی ملی پوشان است اما احتمال حضور من در این رقابت ها کم است ولی من تمریناتم را هم چنان دنبال می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسابقات لیگ و قرارداد این رقابت ها در کار نبود ورزش قهرمانی را می بوسیدم و کنار می گذاشتم، متأسفانه در کشور ما مخصوصا در رشته دو و میدانی به ورزشکاران اهمیت چندانی نمی دهند و هیچ پدر و مادری فرزندش برای ورزش کردن تشویق نمی کند، در حالی که اگر حمایت بیشتری از ورزشکاران شود افراد مستعد زیادی به دنیای قهرمانی وارد می شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار