فتح آبادی: بازیکنان میلیاردی دربی 2 ریال هم کار نکردند/ آینده روشنی برای خلعتبری نمی بینم

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازی دربی باید بازی دلچسبی باشد ولی دربی 77 هیچ بار فنی نداشت تمام کسانی که از نزدیک و دور این بازی را مشاهده می کردند ناامیدانه در مورد این بازی صحبت می کنند.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 77 گفت: بازی دربی باید بازی دلچسب و زیبایی باشد اما این دربی که روز جمعه برگزار شد هیچ بار فنی نداشت تمام کسانی که از نزدیک و دور این بازی را مشاهده می کردند ناامیدانه در مورد این بازی صحبت می کنند و آینده تیم ملی را روشن نمی بینند. هر دو تیم با توجه به چیدمانشان به دنبال گل نخوردن بودند و بعد اگر موقعیتی به دست می آوردند به فکر گل زدن بودند؛ تیم های استقلال و پرسپولیس نتوانستند طرفداران خود را راضی کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: زیبایی بازی فوتبال به گل زدن است این بازی زیبایی نداشت. بازیکنان میلیاردی شهرآورد 2 ریال هم کار نکردند امیدوارم کیفیت و پول به عقب بازگردد.

وی تصریح کرد: این مدیریت است که میلیاردی خرج می کند ولی کیفیت بازی را ارتقا نمی دهد.

فتح آبادی در مورد به کار گیری خلعتبری در بازی گفت: حضور خلعتبری در بازی برای پایین آوردن روحیه استقلالی ها فقط خوب بود، وی با آسیب دیدگی به بازی آمد و در لیگی بازی می کرد که هیچ سطح بالایی ندارد. آرزو می کنم وی موفق باشد ولی آینده روشنی برای خلعتبری نمی بینم. تیم پرسپولیس فنی بازی می کند ولی خلعتبری بازیکنی سرعتی و هجومی است امیدوارم بتواند در تیم جا بیفتد و فنی کار کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: داشته هر 2 تیم همین بود. 2 تیم بازیکنان خوب خود را نداشتند استقلال (بیک زاده و حیدری) و پرسپولیس (عالیشاه) را از دست داده بودند و به دنبال این بودند که با دفاع خطی و دو هافبک مانع گل خوردن شوند و به مساوی هم راضی بودند.

وی داوری را خوب دانست و گفت: از فغانی باید حمایت کرد، یکی دو صحنه مشکوک بود ولی در کل در دربی قضاوت خوبی داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار