ساری /

جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان رامسر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر از تنظیم چهار مورد پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد.

هادی پادام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : تعداد سه مورد پرونده جهت طرح در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری به مساحت دو هزار و 448 مترمربع مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد مجوز تغییر کاربری پس از موافقت کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری به مساحت 500 مترمربع در مرداد سالجاری صادر شد.

وی در ادامه از صدور 6 مورد مجوز مسکونی تک واحدی قبل از قانون حفظ کاربری (31/3/74) بنای قدیمی بمساحت هزار و 90 مترمربع و صدور دو مورد مجوز مسکونی تک واحدی خروج دام بمساحت 550 مترمربع جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: صدور 17 مورد مجوز نقل و انتقال و تفکیک اراضی، 35 مورد پاسخ به استعلامات ادارات، 4 مورد تشکیل جلسات کمیسیون ارزیابی، 4 مورد نظارت بر اراضی واگذاری موضوع ماده 32-31 لایحه واگذاری، تنظیم 4 مورد پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و ... از دیگر اقدامات و فعالیت های این مدیریت در بخش امور اراضی در مدت زمان فوق است./س

برچسب ها: تغییر ، کاربری ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.