یک تولید کننده داروهای گیاهی:

ضرورت تسهیل تبلیغات برای معرفی داروهای گیاهی

يك تولید کننده دارو از هزینه های بالای تبلیغات گلایه داشته و خواستار تعیین تکلیف تعرفه جداگانه برای تبلیغ محصولاتشان هستند.

رضا حسین زاده، مهندس کشاورزی و تولید کننده داروهای گیاهی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران هزینه های بالای تبلیغات را سدی برای افزایش تولید داروهای گیاهی در کشور دانست و افزود: اطلاع رسانی از طریق تبلیغات موضوع مهمی برای افزایش سطح تولید داروهای گیاهی است که به دلیل هزینه های گزاف آن تولید کننده را با مشکل مواجه ساخته است.

حسین زاده با بیان اینکه مشکلات ادارات و گمرگ مانع از توسعه صادرات در بخش تولید داروهای گیاهی شده است تصریح کرد: هم اکنون در کشورهای آسیانه میانه شرایط به گونه ای مهیا شده که از داروهای شیمیایی برای درمان انواع بیماری ها استفاده شده و  از واردات این نوع محصولات نیز استقبال می کنند.

حسین زاده با گلایه از نبود همکاری های بعضی از سازمان های مردم نهاد خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد نیز همکاری خوبی با تولید کنندگان داروهای گیاهی ندارند کما اینکه برای معرفی داروی کاهش دهنده قند خون با انجمن های دیابت ایران و گابریک پیشنهاد داده  و در نهایت با مخالفت آنها روبرو شديم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار