کرمانشاه /

حجاج منطقه غرب از فرودگاه کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از پرواز حجاج استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام از فرودگاه کرمانشاه به سرزمین وحی برای شرکت در حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رضا نجفیان گفت: امسال هزار و 653 نفر از حجاج استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام برای شرکت در مراسم حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به سرزمین وحی پرواز خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته امسال 14 کاروان که شش کاروان آن از استان کرمانشاه، هفت کاروان از استان کردستان و یک کاروان آن از استان ایلام خواهد بود، از فرودگاه کرمانشاه به حج تمتع اعزام می شوند.

نجفیان با بیان اینکه این کاروان ها توسط چهار فروند هواپیما و در طول دو روزه به جده اعزام می شوند، گفت: به احتمال زیاد این کاروان ها در روز های هشتم و نهم مهر ماه پرواز خواهند کرد.

به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه، 656 نفر از این حجاج کرمانشاهی هستند که در قالب شش کاروان به سرزمین وحی پرواز خواهند کرد.

نجفیان افزود: حجاجی که از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برای شرکت در مراسم باشکوه حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند، پس از حدود 30 تا 35 روز از طریق همین فرودگاه بازمی گردند../س

برچسب ها: کرمانشاه ، فرودگاه ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.