رودهن/امام جمعه رودهن:

فعالیت استانداری تهران در حد وزارت خانه است

امام جمعه رودهن گفت: استانداری تهران در حد یک وزارت خانه قدر در حوزه خدمت رسانی به مردم ایفای نقش می کند با مدیریت نماسب به شهرستانها مدیریتی خوب بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: استانداری تهران محدوده عظیمی را در کشور مدیریت می کند زیرا پایتخت از مشکلات و کمبود های زیادی در زمینه های مختلف رنج می برد و استانداری باید بروی رفع این کم و کاستی ها بر نهاد های مختلف خدمت رسان نظارت کافی را داشته باشد.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به عملکرد مرتضی تمدن به عنوان استاندار سابق استان تهران تصریح کرد :دکتر مرتضی تمدن به عنوان استاندار سابق تهران در حوزه مدیریت خود فعالیت های خوبی را در زمینه های مختلف انجام داده است که به وضوح در کارنامه عملکرد ایشان قابل مشاهده است.

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه استانداری ادارات مختلف خدمت گذار را در جایگاهی شایسته قرار داداضافه کرد یکی از نقاط درخشان کارنامه مدیریتی تمدن اینست که استانداری با اعمال نگاه های تخصصی و کارشناسی ادارات مختلف خدمت گذار را در جایگاه شایسته خود قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت:استانداری تهران در حد یک وزارت خانه قدر در حوزه خدمت رسانی به مردم ایفای نقش می کند با مدیریت نماسب به شهرستانها مدیریتی خوب بخشیده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.