هاشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش اوليه حادثه اتوبان قم ـ تهران امروز آماده مي‌شود / نشست هيئت اعزامي به محل حادثه با مسئولان محلي

رئيس کميسيون عمران مجلس از اعزام هياتي ويژه، مرکب از نايب‌رئيس و عضو اين کميسيون به همراه ديگر نمايندگان دستگاه‌هاي مربوطه به محل وقوع حادثه اتوبان قم ـ تهران خبر داد و گفت: اين هيات تا‌کنون جلساتي با مسئولان محلي داشته‌اند که گزارش اوليه اين حادثه امروز آماده مي‌شود.

سيد مهدي هاشمي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با ابراز تاسف از "حادثه اتوبان قم-تهران" اظهار داشت: براساس موافقت رئيس محترم مجلس كميته‌اي مركب از  آقايان حسين‌زاده نايب رئيس و حسيني عضو كميسيون عمران تشكيل و به همراه نمايندگان ساير دستگاه‌هاي مربوطه ماموريت يافتند از محل حادثه بازديد كنند.
 
وي در ادامه افزود: اين كميته از محل حادثه بازديد و با مسئولين محلي از جمله استاندار قم و مسئولين نيروي انتظامي و راه و شهرسازي اين استان مذاكراتي داشته‌اند تا كم و كيف حادثه را بررسي كنند، که ان شالله امروز بتوانيم گزارش اوليه از چگونگي وقوع اين حادثه را داشته باشيم.   
 
رئيس كميسيون عمران اظهار داشت: پس از ارائه گزارش اوليه، نتايج كارشناسي اين گزارش استخراج خواهد شد تا ما بتوانيم گزارش نهايي را به مردم شريفمان تقديم كنيم، هم‌چنين اين گزارش در صحن علني مجلس نيز قرائت خواهد شد.
 
هاشمي در پايان در خصوص برگزاري جلسه ويژه اين كميسيون با آخوندي، وزير راه و شهرسازي نيز اظهار داشت: اصل جلسه قرار است برگزار شود اما با توجه به تعطيلي مجلس زمان آن مشخص نيست، اميدواريم بتوانيم در اولين فرصت ممكن اين كار صورت گيرد.

گفتني است؛ دوشنبه شب 18 شهريور ماه‌ دو اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم تصادف کردند که ۴۴ نفر در این تصادف کشته و ۳۹ نفر مجروح شدند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: حادثه ، اتوبان ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
kambiz
۱۳:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
انا للله وانا الیه راجعون
آخرین اخبار