به همت بنیاد نیکوکاری موعود /

جشن بزرگ "قلک شکنان" با حضور خیران و هنرمندان برگزار شد+تصویر

جشن بزرگ قلک شکنان به همت بنیاد نیکوکاری موعود با حضور خیران و هنرمندان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،جشن بزرگ قلک شکنان بنیاد نیکوکاری موعود با حضور جمع کثیری از خیران و هنرمندان نام آشنای کشورمان ازجمله کارگردان و بازیگران سریال دودکش محمد حسین لطیفی،امیر حسین رستمی ،محمد رضا شیر خانلو و دیگر هنرمندان نامی ازجمله گیتی معینی ؛داوود منفرد و نیما نکیسا شب گذشته برگزار شد.

                                           
در این مراسم محمد حسین لطیفی کارگردان با اشاره به اینکه باید یارو یاور یکدیگر باشیم تاکید کرد:چه خوب است که با همکاری و مشارکت در کار خیر و ترغیب دیگران به نیکو کاری رسالت خود را به انجام رسانیم.
                                   
                                      
یاد آور می شود بنیاد نیکوکاری موعود از سال 1383با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی سرپرست و بد سرپرست در یکی از مناطق جنوبی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است.
                                    

                                      

ازجمله اهداف این بنیاد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ، توانمند سازی خانواده های تحت پوشش و ایجاد اشتغال برای آنان، تشکیل کلاسهای آموزشی تحصیلی، فنی، هنری، خیاطی؛ قالیبافی، رایانه است.

                                   

همچنین در این بنیاد کانون بانوان نیکوکار با دو زیر مجموعه گروه مددکاری و گروه مشاوره کانون جوانان نیکوکار با مشارکت جوانان در برنامه ها ی آموزشی ،تبلیغی، اجرایی و گروه سایت و اینترنت  و کانون کودکان نیکوکار با تشکیل گروه سرود ساخت کاردستی ، رنگ آمیزی قلکها ، ترغیب خیران به پر کردن قلک ها و برگزاری بازارچه و فروش کاردستی ها به نفع کودکان نیازمند فعال است.
شما خیر عزیز می توانید برای مشارکت در امور خیر خواهانه این بنیاد باشماره 44656631تماس بگیرید.



 عکس ها از امیر آزادی


برچسب ها: بنیاد ، کودکان ، موعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار