صبح امروز؛

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ارتش آغاز شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان روز شنبه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه برگزار می‌شود.

به‌ گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ارتش، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان آجا با حضور بیش از 350 شرکت کننده از امروز در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش آغاز شد.
 
حجت‌الاسلام محمدی‌پیام رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش، گفت: در مرحله پایانی این مسابقات که 21 لغایت 23 شهریور ماه برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به برگزاری سه مرحله و راهیابی 350 نفر به مرحله نهایی، اظهار داشت: از این جمع بیش از 90 نفر از شرکت کنندگان را  خواهران شاغل در ارتش وحدود 260 نفر را خانواده‌های کارکنان ارتش تشکیل می‌دهند که بعد از طی مراحل مقدماتی، منطقه ای و نهایی ادارات به مرحله پایانی راه یافته اند.
 
این مسابقات تا روز شنبه 23 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن با حضورحجت‌الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار