مرحله ي نیمه نهایی سومین دوره رقابتهای تنیس باویلچر فیوچرز بین المللی اوپن ایران در تبریز برگزار شد و محمد رضا یعقوبی و حسین ممی پور به فینال رقابتها راه یافتند تا فینالی تبریزی در انفرادی رقم خورد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل از روابط عمومي اداره ي كل ورزش و جوانان استان، در بازی نخست رقابتها محمد رضا یعقوبی از آذربایجانشرقی موفق شد 2 بر صفر و با نتایج 6 بر 3 و 6 بر 1 اکبر قربانی از تهران را از پیش روی برداشت.

در بازی دوم حسین ممی پور اولین تنیسور تاریخ ایران در المپیک 2012 لندن موفق شد هم استانی خود مهدی طیبی را 2 بر صفر و با نتایج 6 بر صفر و 6 بر 4 شکست دهد و راهی فینال شود.

در دیدارهای دوبل نیز تیم حسین ممی پور و جواد عبدالله زاده با تیم مهید طیبی و محمد خوش لهجه و اکبر قربانی با محمد کاکاوند با تیم وحید جعفری و محمد رضا یعقوبی برای رسیدن به فینال رقابت خواهند کرد.

در اين رقابت ها كه 15 تنيسور از استان هاي آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، تهران، قم، اردبيل و گيلان حضور دارند.

در دور دوم حسین ممی پور موفق شد 6 بر1 و 6 بر صفر از سد محسن جلالی از خراسان رضوی بگذرد.

مهدی طیبی از آذربایجانشرقی موفق شد 6 بر 1 و 6 بر 3 جلیل خوشه چین از گیلان را شکست دهد.

اکبر قربانی از تهران 4 بر 6 ، 7 بر 5 و 6 بر 2 موفق قاسم احسان کلر از خراسان رضوی را از پیش روی بردارد و محمد رضا یعقوبی دیگر تنیسور آذربایجانشرقی موفق شد 6 بر 0 و 6 بر 0 وحید جعفری هم استانی خود را مغلوب کند تا در دور نیمه نهایی حسین ممی پور و مهدی طیبی هر دو از آذربایجانشرقی و اکبر قربانی با محمد رضا یعقوبی پیکار میکند.

در دور اول حسين ممي پور از آذربايجان شرقي بر جواد عبدالله زاده از اين استان غلبه كرد و راهي دور بعدي شد.

محسن جلالي از خراسان رضوي با شكست مهدي درويش عمران از تهران حريف ممي پور در دور بعدي شد.

مهدي طيبي از آذربايجان شرقي موفق شد علي زارع از قم را شكست دهد و با توجه به شكست محمد خوش لهجه از آذربايجان شرقي از جليل خوشه چين از گيلان حريف وي در دور بعدي شد.

در بازي پنجم دور اول هاشم افضلي فر از قم مقابل قاسم احساني از خراسان رضوي شكست خورد و در بازي ششم نيز مهدي جباري از آذربايجان شرقي مغلوب اكبر قرباني از تهران شد تا قرباني و احساني در دور بعدي مقابل هم قرار گيرند.

اباصلت تقي زاده از اردبيل مغلوب وحيد جعفري از آذربايجان شرقي شد و محمد كاكاوند از تهران برابر محمدرضا يعقوبي از آذربايجان شرقي تن به شكست داد تا جعفري و يعقوبي در دور بعدي رقيب هم شوند.

اين رقابت ها در دو بخش انفرادي و دونفره برگزار مي شود و امتيازهاي اين رقابت ها براي ورود به بازي هاي پاراآسيايي كره جنوبي اهميت دارد.

سومین دوره رقابتهای تنیس باویلچر فیوچرز بین المللی اوپن ایران در تبریز با حضور 16 تنیسور آغاز شد.

مسابقات بین المللی ایران اوپن، فرصت خوبی است تا تنیسورهای کشورمان با کسب امتیازات بین المللی، مقدمات ورود به رقابت های پارآسیایی کره جنوبی در سال 2014 را فراهم کنند./س

برچسب ها: سومین ، رقابت ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.