از 31 شهریور تا 6 مهر؛

روایت 30 نویسنده دفاع مقدس در شب های داستان برج میلاد تهران

برج میلاد تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور به مدت یک هفته میزبان 30 نویسنده و مترجم حوزه دفاع مقدس در برنامه شب‌های داستان خواهد بود.

 
به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ شب‌های داستان عنوان برنامه‌ای است که از 31شهریور تا 6 مهر (همزمان با هفته دفاع مقدس) از ساعت 18 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و طی آن هر روز چهار یا پنج نویسنده و مترجم به داستان‌خوانی می‌پردازند.
 
در این برنامه داستان‌نویسان و مترجمان فعال در حوزه دفاع مقدس همچون مجید قیصری، محمد علی علومی احمد دهقان، سعید فیروزآبادی، جمال میرصادقی، بلقیس سلیمانی، مسعود امیرخانی، مهدی ربی، مژده دقیقی، جواد افهمی، علیرضا محمودی ایرانمهر، کامران محمدی، حسین پاینده،، شهریار عباسی، محسن فرجی، علی اصغر حداد، رضا رئیسی، سپینود ناجیان، اصغر نوری، محمدسرور رجایی، رضا امیرخانی، عدنان غریفی، محمدرضا گودرزی، محمدرضا بایرامی، فرهاد حسن‌زاده، فریدون عموزاده خلیلی، اسدالله امرایی و حسن محمودی حضور خواهند داشت.
 
در این برنامه  همچنین فرزندان مرحوم احمد محمود و اسماعیل فصیح داستان‌هایی را از آن نویسندگان برای حاضران خواهند خواند.در این برنامه داستان‌هایی هم که (تا سقف هزار کلمه) از جانب علاقه‌مندان داستان‌نویسی به نشانی shabhayedastan@gmail.comارسال شود، انتخاب و نویسندگان آنها برای شرکت در برنامه دعوت می شوند.
 
شب‌های داستان قرار است تا پایان سال 92 در دو دوره دیگر نیز با حضور دیگر نویسندگان و مترجمان برگزار شود./
برچسب ها: برج ، میلاد ، تهران ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار