عضو کميسيون عمران/

آزاد سازي "نرخ بليط ايرلاين ها"،‌ افزايش رضايتمندي مردم را در پي دارد

خسروي با بيان اينکه هم اکنون ما به التفاوت نرخ ايرلاين ها را دولت پرداخت نمي‌کند گفت: اگر نرخ بليط ايرلاين ها آزادسازي شود همزمان کيفيت پروازها افزايش مي يابد که اين امر، افزايش رضايتمندي مردم را در پي دارد از اين رو کاملا مثبت ارزيابي مي شود.

عليرضا خسروي نماينده مردم سمنان و مهدي شهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در واکنش به افزايش نرخ بليت ايرلاين ها اظهار داشت: اگر خواهان افزايش کيفيت پرواز ها و در پي آن افزايش رضايتمندي مردم در اين حوزه هستيم چاره اي جز افزايش نرخ بليط ها نداريم.

وي با بيان اينکه در راستاي عدالت، اگر نرخ ايرلاين ها آزادسازي شود کيفيت کار بالا مي رود گفت: هر چه ايرلاين ها در سيستم دولتي و مورد حمايت آن باشند نه تنها همين روال کنوني ادامه مي يابد، بلکه نتيجه معکوس نيز حاصل مي شود و مباحث رانتي در بحث سوخت پيش مي‌يابد، از اين رو اعمال اين افزايش کالا مثبت ارزيابي مي شود.

نماينده مردم سمنان و مهدي شهر در مجلس شوراي اسلامي به شکل گيري رقابت پذيري مثبت در اين خصوص اشاره کرد و گفت: همانگونه که گفته شد آزادسازي نرخ ايرلاين ها،‌ بالا بردن کيفيت و در پي آن افزايش رضايتمندي مردم را به دنبال دارد از اين رو امکان اينکه در ابتداي کار با تنش مواجه شويم وجود دارد اما در نهايت اين تنش، رضايتمندي مردم را افزايش مي‌دهد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، بلیط ، ایرلاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.