رودهن/

آثار خون‏ های پاک شهدا در منطقه و سطح بین ‏الملل

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه ‏های کشور گفت: امروز آثار و برکات خون ‏های پاک و مطهر شهدا و رشادت ‏ها و آنان را در جامعه، منطقه و سطح بین ‏الملل شاهد و ناظر هستیم که از هر زمانی روشن ‏تر است.

حجت‏ الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج ‏علی ‏اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رمز مقاومت سوریه، هماهنگی با کانون بیداری اسلامی در منطقه است و این روحیه باید حفظ شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با فقه صادق آل‌ محمد (ص) و اسلام ناب و با رهبری یک فقیه پرچم‏ دار و شیعه عالی ‏قدر، حضرت امام خمینی (ره) موفق شد مطابق مهندسی امام ششم شیعیان، نظام اسلامی را پایه‏ ریزی کند.

علی ‏اکبری افزود: 34 سال است که علیه این نظام، تحریم و انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... وارد می ‏شود، اما کماکان سربلند و استوار ایستاده و این، حاصل خون شهداست.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه ‏های کشور با اشاره به وضع امروز کشور مصر افزود: اشتباهات محمد مُرسی و کج‏ سلیقگی‏ های اخوان ‌المسلمین که از همان روز نخست با ایران به عنوان کانون بیداری اسلامی در منطقه پیوند نخوردند، اوضاع کنونی آنان را رقم زده است.

وی همچنین با اشاره به اوضاع سوریه تصریح کرد: فشاری که به خط مقاومت و کشور سوریه در چند سال اخیر وارد شده، اصلاً قابل توصیف نیست.

علی‏ اکبری اضافه کرد: طراحی دشمن بر این بود که دمشق را یک ماهه اشغال کند و نوکران آمریکا در منطقه از آن حمایت کردند، اما سوریه کماکان ایستاده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه‏ های کشور تصریح کرد : رمز این پایداری، هماهنگی سوریه با کانون الهام ‏بخش بیداری اسلامی در منطقه یعنی ایران است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.