زاهدان/

اقدامات فرهنگی بسیج باعث تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‎شود

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حضور بسیج در عرصه‎های مختلف فرهنگی باعث تقویت ارزش‎های اسلامی و انقلابی می‎شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، عوضعلی فقیری پیرامون رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد بسیج اظهار داشت: رضایتمندی مقام معظم رهبری برای ما افتخار و باعث خوشبختی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بسیج و سپاه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن هستند و ما به عنوان یک بسیجی باید همیشه به وظایف خود عمل کنیم تا رضایتمندی رهبری را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به بیان امام خمینی (ره) که فرمودند «کشوری که 20 میلیون جمعیت دارد باید 20 میلیون هم بسیجی و ارتشی داشته باشد» بیان داشت: یکی از مهم ترین دلایلی که دشمن نتوانست وجبی از خاک ایران را بگیرد مردمی شدن جنگ و همچنین وجود نیروهای بسیجی با تفکر بسیجی به داخل جنگ بود./ز

وی ضمن بیان نقش موثر بسیجیان در جنگ تحمیلی افزود: نیروهای بسیحی دین خود را به انقلاب در طول 8 سال دفاع مقدس ادا کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش بسیج را در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و احیای فرهنگ جهاد و شهادت موثر برشمرد و تصریح کرد: لازم است تا برای نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب که جنگ را از نزدیک مشاهده نکردند از طریق اردوهای راهیان نور شمه‌ای از آنچه گذشته لمس و تداعی شود.

فقیری با اشاره به اینکه امنیت، آبرو و عزتی که هم اکنون کشور ایران داردمرهون خون پاک شهدای گران قدر اسلام و انقلاب است تاکید کرد: بسیج فرهنگی نیز نقش موثری در نقش برآب کردن شبیخون فرهنگی دشمنان ایفا کرده است.

وی در ادامه نقش بسیج را در امنیت کشور نیز موثر برشمرد و اذعان داشت: نیروهای بسیج در ایجاد امنیت پایدار نقش برجسته و مهمی داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی سازمان‎ها و ارگان‎ها و همچنین اقشار مختلف باعث پویایی، تحرک و جلوگیری کننده از انحرافات کاری و تفکری است. بسیج باعث تفکر ولایی و جهادی در بین مردم می‌شود.

فقیری ادامه داد: حضور بسیجیان در فضاهای سایبری و مجازی به نوعی دیگر موثر کننده است چراکه باعث می شود کاربران اینترنت از خوراک سالم در این فضا بهره‌مند شوندو این دشمن را وادار به عقب‌نشینی و هراس می‌کند. حضور بسیج در عرصه‌های فرهنگی باعث تقویت ارزشهای اسلامی و انقلاب می‌شود.

وی تفکر بسیجی را همواره خالص بودن، ایثارگر بودن و ولایی بودن خواند و افزود: نباید دنیا را محور کاری خود قرار دهیم بلکه دنیا ابزاری است برای رسیدن به آبادانی منزل آخرت و تلاش در این دنیا باید آگاهانه و برای رضای خدا انجام گیرد.

وی گفت: زمانی ما به قله‌های افتخار دست خواهیم یافت که تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.