طرح استقبال از مهر با ايمن‌سازي معابر اصلي بزرگراه آزادگان در منطقه 18

معاون حمل و نقل ترافيك شهرداري منطقه 18، از ايمن‌سازي بزرگراه دراين منطقه خبر داد.

 
سالمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرا رسيدن ماه مهر، بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد اجراي طرح ايمن‌سازي معابر اصلي بزرگراه آزادگان منطقه 18 در دستور كار معاونت حمل و نقل ترافيك شهرداري منطقه 18 قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور سهولت تردد شهروندان مسافران و هموطنان از استان‌ها و شهرستان‌ هاي ديگر، افزايش ايمني و رفاه حال آن‌ها در دست اجرا است.
 
سالمي با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: حدود 12 كيلومتر رفت و 12 كيلومتر برگشت به منظور دسترسي آسان‌تر به تمام خباقي‌هاي كندرو به تندرو و تندرو به كندرو در محور آزادگان با نصب كوشين تانك‌ها ايمن‌سازي خواهد شد.
 
وي ادامه داد: نصب كوشين تانك‌ها به منظور ايمن‌سازي بزرگراه آزادگان موجب پيشگيري از تصادف رانندگان درهنگام خواب‌آلودگي آن‌ها با برخورد خودروهايشان به ضربه‌گيرهاي حاشيه بزرگراه آزادگان و امنيت آن‌ها مي‌شود.
 
سالمي در پايان با اشاره به لزوم اجراي اين طرح افزود: اين طرح با هزينه‌اي بالغ بر 80 ميليون تومان اجرا و با نصب كوشين تانك به  عنوان ضرب‌گيرهاي ترافيكي درحاشيه آزادگان به طور چشمگيري از تصادف‌ها در اين بزرگراه پيشگيري و عامل افزايش ايمني و سلامت شهروندان خواهد شد./ف
برچسب ها: سالمی ، ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار