سنندج/

اولویت وزارتخانه، امور جوانان است

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر اولویت این وزارتخانه بحث فرهنگی و جوانان است.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران،  رسولی‌نژاد  در گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با اشاره به آغاز مسئولیت خود از دو سال قبل در این سمت گفت: در آن سال کارها به روال مناسبی دنبال می‌شد اما ناگهان در سال 91 با مشکل کمبود اعتبار مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه هدف وزارت پیگیری مطالبات جوانان بود از دست رفتن فرصت‌های بسیار در سال 91 را حسرت بار دانست و گفت: این مسائل در شرایطی رخ داد که در سال پیش از آن وضعیت مطلوبی به لحاظ بودجه و اعتبارات داشتیم.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه در حال حاضر اولویت این وزارتخانه بحث فرهنگی و جوانان است، اظهار کرد: قرار است شورای راهبردی امور فرهنگی وزارت با اولویت بخش فرهنگی و امور جوانان تشکیل و آغاز به کار کند.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه در این برنامه از چهره‌های علمی فرهنگی برجسته کشور استفاده می‌شود، گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور توجه به امور جوانان است.

وی افزود: همانگونه که در بخش ورزشی دارای فدراسیون و تشکل قوی و منسجم هستیم باید این مسئله نیز در زمینه سازمان‌های مردم نهاد پیگیری شود تا سمن‌ها آشنایی و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند./س

برچسب ها: وزارت ، کشور ، پیگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.