با حكم تركان؛

شهيدي «معاون حقوقي، کنسولي و امور مجلس» دبيرخانه شوراي عالي امور ايرانيان شد

مشاور رئيس‌جمهور و سرپرست شوراي عالي امور ايرانيان خارج از كشور در حكمي، قوام شهيدي را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقي، کنسولي و امور مجلس» دبيرخانه شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، اکبر ترکان در حکمي قوام شهيدي را با حفظ سمت به عنوان «معاون حقوقي، کنسولي و امور مجلس» دبيرخانه شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور منصوب کرد.

متن حکم ترکان بدين شرح است:
 
جناب آقاي قوام شهيدي
 
قائم مقام و سرپرست محترم دبيرخانه شورا
 
نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندي، تجارب و سوابق درخشان مديريتي جنابعالي، بدينوسيله با حفظ سمت به سمت«معاون حقوقي، کنسولي و امور مجلس» دبيرخانه شوراي عالي امور ايرانيان خارج از کشور منصوب مي شويد.
 
با توجه به سياست هاي دولت "تدبير و اميد" مبني بر تعامل و بهره گيري از ظرفيت هاي علمي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايرانيان مقيم خارج از کشور و بستر سازي مشارکت آنان در عرصه هاي سازندگي و توسعه پايدار ملي، اميد است با تعامل مناسب با نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و دستگاه هاي اجرايي ذيربط، در جهت حل مشکلات هموطنان مقيم خارج از کشور و پيشبرد امور و تحقق اهداف مزبور، برنامه ريزي و اهتمام فرمائيد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار