رودهن/

آموزشگاه بازیگری مرحوم سمندریان و امین تارخ در کشورنمونه هستند

بازیگر تلویزیون کشورمان گفت: کلاس های بازیگری که تک هستند مانند آموزشگاه بازیگری مرحوم استاد سمندریان وآموزشگاه بازیگری امین تارخ تاثیرگذاری بالایی در پرورش استعداد جوانان در زمینه بازیگری دارند.

سامان گوران که به شهر رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت حوزه بازیگری گفت:به هر حال هر کسی یک شاخص هایی در عالم بازیگری داردو در مجموعه طنز "خنده بازار "مهران مدیری از عالم هنر بازیگری بسیار در زاویه نگاه طنز ما قرار دارد خود مهران مدیری از شروع کنندگان ساخت آیتم های طنز در تلویزیون بودند و الگویی بهتر از مهران مدیری در این رابطه وجود ندارد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وقتی ایشان الگوی کاری من قرار گرفتند قطعا وقتی شروع کار خوب باشد می توان در کار شاهد بیشرفت های زیادی بود متاسفانه مطبوعات بنده را با مهران مدیری به نا حق مقایسه می کردند زیرا مهرا ن مدیری در جایگاهی بسیار بالا قرار دارد خوشحالم که با این چهره شاخص سینما و تلویزیون قیاس می شوم .

بازیگر تلویزیون کشورمان با اشاره به حضور قشر جوان در کلاس های بازیگری اضافه کرد :من در سریال "میلیاردر ها"نقشی جدی را ایفا می کردم و قسمت های طنز را دوستان دیگر ایفا می کردندجوانانی که به بازیگری علاقه مند هستند باید نخست تحصیلات آکادمی را پشت سر بگذارند.

گوران با ذکر دو نمونه از کلاس های بازیگری خوب در تهران ابرازداشت :کلاس های بازیگری که تک هستند مانند آموزشگاه بازیگری مرحوم استاد سمندریان وآموزشگاه بازیگری امین تارخ می توانند زیر نظر مربیان فهیم و متخصص این دو آموزشگاه مدارج تحصیلی خود را سپری کنند زیرا تاثیرگذاری بالایی در پرورش استعداد جوانان در زمینه بازیگری دارند.

ین بازیگر تلویزیون در خاتمه اظهارداشت:من زیر نظر رضا کیانیان بازیگر شاخص سینما و تلویزیون تحصیلات آکادمی خود را سپری کرده ام و از این موقعیت توانستم نهایت استفاده را ببرم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۲۲:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سلام.لطفا سایت اقای تارخ بذارین تا بتونیم اطلاعات واسه ثبت نام بازیگری داشته باشیم.مرسی