واکنش برادر ناتنی اوباما به خبر ارتباطش با اخوان

برادر ناتنی رئیس جمهوری آمریکا ضمن تکذیب ادعاها علیه وی درباره ارتباط با گروه اخوان المسلمین وظیفه خود را کمک به برقراری صلح دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: مالک حسین اوباما برادر ناتنی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا هر گونه ارتباط خود با گروه اخوان المسلمین مصر را رد کرد.

وی افزود: از ادعاهایی که درباره رابطه من با گروه اخوان المسلمین مطرح شده است آگاهم اما این ادعاها بی اساس و یاوه ای بیش نیست.

مالک حسین اوباما درباره سئوالی مبنی بر اینکه آیا به مصر سفر کرده است یا قصد سفر به آن را در آینده نزدیک دارد بیان کرد: هرگز به مصر نرفته ام.من مسلمان هستم این درست است اما هیچگاه مشوق خشونت نبوده ام و با هیچ گروه افراطی در زندگی ام ارتباطی نداشته ام.

وی گفت: من در موسسه ای حامی صلح و خیریه فعالیت می کنم ونقش من کمک به تقویت صلح جهانی است.

مالک اوباما اظهار داشت: برادر من به وظیفه خود در قبال ملت آمریکا و جهان عمل می کند و وظیفه من نیز کمک به برقراری و تقویت صلح و توسعه بشری از طریق موسسه باراک حسین اوباما هستم.

وی افزود: من اخیرا سفری به ترکیه، مقدونیه و بالکان داشته ام و جایزه میثاق صلح بالکان را از سوی باشگاه صلح بالکان که دوازده کشور را شامل می شود دریافت کرده ام و آن به سبب تقدیر از صلح جهانی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار