رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اقتدار حكومت اسلامي در برابر جهان كفر را به جهانيان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان از کیان کشور و ارزش‌های دینی و ملی و مذهبی خود دفاع کردند و توانستند با حضور گسترده، ايمان و بهره گيري از امدادهاي الهي بر تمام سپاه كفر پيروز شوند.

حجت الاسلام خاتمي افزود: دشمنان در جنگ تحميلي براي براندازي انقلاب و ساقط كردن جمهوري اسلامي به ميدان آمده بودند، اما با خواست خداوند ، اين جنگ زمينه اقتدار بيش از پيش اين نظام ديني و اسلامي را ايجاد كرد.

وي  ادامه داد: ملت ايران آغاز كننده جنگ نبودند، اما بارها با رشادت و ايستادگي خود سرنوشت آن را تغيير دادند و در نهايت تعيين كننده سرانجام آن بودند. 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان، تصریح کرد: ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس ثابت كردند كه اهل و طرفدار جنگ افروزي نيستند اما به هيچ دولت و حكومتي اجازه تعدي و تجاوز به حتي يك وجب از خاك جمهوري اسلامي را نمي دهند و تا پاي جان از آن دفاع مي كنند.

وي با اشاره به اینکه امروز جمهوري اسلامي ايران به نقطه اي رسيده است كه ابر قدرت هاي جهان بارها  اعتراف کردند معادلات منطقه را بدون حضور و دخالت نظام اسلامي نمي توانند حل كنند خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم زمانی فرا رسد که کشور‌های ابرقدرت اعتراف کنند که معادلات جهان بدون دخالت ایران قابل حل نیست که این امر نشانگر  اقتدار کشورمان می باشد./س

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: دفاع ، مقدس ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.