ابراهیمی: قهرمانی ژست مخصوص به خودش را دارد و از آن برنمی گردد و این مدیریت نیست!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قضاوت اشتباه داور بازی را به کل بهم ریخت، داوری خیلی ضعیف عمل کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس- سپاهان گفت: داور با این قضاوت نا به جای خود بازی را به هم ریخت این چنین صحنه ها به صورت ناخود آگاه در فوتبال به وجود می آید. اما این داور است که باید به درستی درباره ی آن تصمیم بگیرد. بعد از اینکه آن دو نفر با هم قاطی شدند بعد فتیله پیچ و گسلک شدند و به زمین خوردند داور بازی را قطع کرد و به این می گویند داوری ضعیف!
این نمی شود که مربی زحمت بکشد، بکشد، بکشد بعد داور اینطوری بازی را بهم بریزد. گرفتن آن پنالتی اشتباه بزرگی بود که قهرمانی مرتکب شد.

وقتی همچین اتفاقی در یک بازی می افتد دیگر نمی شود دربارۀ بازی و نحوه عملکرد بازیکنان صحبت کرد. چرا که با اخراج یکی از بازیکنان پرسپولیس و 9 نفره شدن این تیم سپاهان راحت تر بازی کرد و توانست پرسپولیس را شکست دهد.

اما پرسپولیس در خط هافبک باید بهتر عمل می کرد که البته این موضوع را هم نمی توان گردن مربی انداخت چرا که پرسپولیس شرایط سختی را در این بازی داشت.

وی در پایان گفتگو دربارۀ مسائل پشت پرده گفت: نه، همچین چیزی وجود ندارد. داوری وجدان کاری خودش را دارد و نمی توان یک داور را از قبل خرید مگر این که خودش اعتراف کند. وي از روی عصبانیت و احساسات خودش آن پنالتی را گرفت و ربطی به مسائل تبانی ندارد.

قهرمانی در ژست مخصوص خودش است و از این ژست برنمی گردد و این مدیریت، در داوری و فوتبال نیست. پنالتی زمانی باید گرفته شود که بازیکنی که روی توپ اثر می گذارد رویش خطا شود نه دو بازیکنی که هیچ ربطی به توپ نداشتند. آن پنالتی و کارت قرمز اشتباه محض داوری بود. ای کاش قهرمانی دقت بیشتری می کرد./آق
برچسب ها: قضاوت ، ابراهیمی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار