معلومات:

جودوکاران سه وزن را به ازبکستان اعزام می کنیم

مربی تیم ملی جوانان جودو گفت: اردوی جوانان با کیفیت مطلوبی برگزار شد و قرار است سه وزن را به مسابقات ازبکستان اعزام کنیم.

علی معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی تیم ملی جودو در رده سني جوانان از 19 شهریور آغاز شده و همراه جودوکاران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مربي تيم ملي جودو رده سني جوانان از اعزام سه جودوکار جوان در مسابقات بزرگسالان ازبکستان خبر داد و در این خصوص بیان کرد: مسابقات ازبکستان در رده سنی بزرگسالان است و از 10 شهریور آغاز می شود طبق نظر کادر فنی سه جودوکار جوانان نیز به این پیکارها اعزام خواهند شد.

معلومات تصریح کرد: محرمی در وزن منفی 66، زمانی در وزن منفی 73 کیلوگرم و نصیرپور در وزن منفی 100 کیلوگرم جودوکاران جوانی هستند که به ازبکستان خواهند رفت، با توجه به سطح مسابقات و رده ای که برگزار می شود انتظار نتیجه از آنها نداریم اما برای کسب تجربه و تدارک برای مسابقات قهرمانی جهان حضور در این پیکارها لازم است.

مربی تیم ملی جوانان  به اعزام عباس نژاد همراه تیم جوانان اشاره کرد و گفت: عطاءاله عباس نژاد به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مربی ای که سابقه 30 ساله دارد یکی از بهترین مربیان حاضر در ایران است که همراه تیم جوانان عازم خواهد شد.

معلومات خاطرنشان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان نیز از دوم مهر به میزبانی قزوین آغاز می شود، این اولین باری است که اردو را در این استان برگزار می کنیم و فکر می کنم برپایی اردو در شهرهای مختلف از نظر روحی و روانی به نفع جودوکاران است و محیط برایشان یکنواخت نمی شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار