در جلسه امروز اعضاءهيئت مديره پرسپوليس چه گذشت؟

نشست ویژه سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران نشست مهم دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 16 الی 18 عصر امروز در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این نشست صالحی امیری ، حمید سجادی و کیومرث هاشمی از وزارت ورزش و جوانان و محمد رویانیان مدیرعامل ، اکبری رئیس هیئت مدیره و پروین ، نامی و جمشیدی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

در آغاز این نشست دکتر صالحی امیری موضوعاتی را در رابطه با باشگاه پرسپولیس و به ویژه خصوصی شدن آن مطرح کرد و راهکارهای مد نظر را عنوانکرد. به گفته صالحی امیری کارگروه و ستادی در وزارت ورزش و جوانان برای بررسی و اجرایی کردن راهکارهای خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس و استقلال تشکیل خواهد شد.

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گزارشی از وضعیت موجود باشگاه پرسپولیس و فعالیت های انجام شده و خصوصی سازی باشگاه بیان کرد.

اکبری رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره نیز دیدگاه و نظرات خود را در این مورد در نشست دو ساعته مطرح کردند.

محمد رویانیان گفت:سرپرست وزارت ورزش درباره خصوصی سازی پرسپولیس نظرات و دیدگاه هایخود را عنوان داشتند و آنها را در جلسه امروز مطرح کردند و ما امیدواریم که با اجرایی شدن این موضوع باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به سرعت بتواند به این هدف رسیده و بسیاری از مشکلات آن حل و فصل شود.

آقایان کیومرث هاشمی و سجادی و اعضای محترم هیئت مدیره نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند و بر اساس مقرر شد کارگروه و ستادی در وزارت ورزش تشکیل شود تا پس از بررسی راهکارهای موجود یکی از روش‌های مد نظر برای خروج پرسپولیس از وابستگی به دولت و یا خصوصی سازی کامل آن اجرایی شود.

رویانیان در پایان گفت: ما نیز گزارش کاملی از عملکرد و مشکلات فوتبال ایران و اینکه در فوتبال ما باشگاه‌ها هزینه بر بوده و درآمدزا نیستند، عنوان کردیم و مسائلی را درباره اقتصادی شدن فوتبال که خود به خود مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل و فصل می کند مطرح کردیم . مهم این است که اراده و دیدگاه خوبی جهت خروج پرسپولیس و استقلال از وابستگی به دولت در وزارت ورزش و جوانان حاکم است و اگر ما در این کارگروه ها بتوانیم پیگیری های لازم را انجام دهیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم شاهد شکوفایی و تحول بنیادین در پرسپولیس خواهیم بود.


صالحی امیری : انتظار دارم هیات مدیره پرسپولیس ظرف 10 روز آینده نظرات خود را درباره خصوصی سازی پرسپولیس با من در میان بگذارد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به راهکارهای موجود در جهت استقلال مالی این باشگاه، فعالیت فرهنگی و ورزشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در جهت منافع ملی ورزش دانست .


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ، دکتر سید رضا صالحی امیری عصر امروز در دیدار با هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، ضمن تاکید بر جایگاه این باشگاه در ورزش و بویژه فوتبال ایران ، تصریح کرد : تجربه ثابت کرده است که هر زمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حضوری قدرتمند در عرصه رقابت ها داشته اند ، فوتبال ملی نیز توانسته است از اثرات مثبت این حضور بهره لازم را داشته باشد .

وی افزود : فعالیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ورای رقابت های ورزشی ، در زمینه مسائل فرهنگی نیز بسیار تاثیر گذار است و مسوولان دو باشگاه باید با توجه ویژه به مسائل اخلاقی و فرهنگی ورزش ، زمینه هایی را بوجود آورند تا با حضور پر شور و گسترده جوانان در ورزشگاهها ، هیجانات آنها در محیط ورزش تخلیه شود .

صالحی در عین حال با اشاره به 4 راهکار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاههایی چون استقلال و پرسپولیس گفت : تشکیل شرکت سهامی عام به گونه ای که 51 درصد سهام از آن مردم و 49 درصد به هواداران و بازیکنان و پیشکسوتان واگذار شود، اجاره باشگاه از سوی هیات مدیره و مدیر عامل ، توافق با یکی از مجموعه های خصوصی و مالی نظیر بانک ها بعنوان سرمایه گذار باشگاه و واگذاری باشگاه به سرمایه گذاری خصوصی ، چهار راهکاری است که وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاهها مورد توجه قرار دارد . در این رابطه نیز از شما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتظار دارم که با بررسی این راهکارها ، نقطه نظرات خود را جهت تصمیم گیری لازم ، ظرف ده روز آینده با من در میان بگذارید .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، همچنین توجه به حاشیه ها را آفتی برای ورزش ایران خواند و خطاب به رویانیان مدیر عامل باشگاه ، گفت: از شما انتظار دارم که به حواشی توجه نکنید و صرفا روی مسائل و امور باشگاه متمرکز شوید.

صالحی تصریح کرد : بی شک اگر به جای توجه به مسائل کلان مدیریتی، وقت یک مدیر صرف توجه به حاشیه ها شود ، مدیریت به روزمره گی دچار خواهد شد که بطور طبیعی ، این مسئله ما را از اهداف کلان ورزش باز می دارد .

این گزارش حاکسیت ، پیش از صحبت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، اکبری رییس هیات مدیره ، رویانیان مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره ، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت باشگاه پرسپولیس ، نقطه نظرات خویش را جهت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و زمینه های استقلال و خودکفایی مالی باشگاه در میان گذاشتند./آق

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.