انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد ۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۹.۹۵۴ میلیون تن رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، انجمن جهانی آهن و فولاد در جدیدترین گزارش خود از افزایش 3درصدی تولید فولاد ایران در8 ماه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

تولید فولاد ایران در ماههای ژانویه تا اوت 2012 بالغ بر 9.654 میلیون تن اعلام شده بود. این رقم در ماههای ژانویه تا اوت امسال به 9.954 میلیون تن رسیده که بدین ترتیب افزایش 3درصدی داشته است.

افزایش تولید فولاد ایران در سال 2013 در حالی است که کشورهای غربی این صنعت را تحریم و فروش تجهیزات و مواد اولیه ساخت فولاد به ایران را ممنوع کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در ماه اوت امسال نیز تولید فولاد ایران نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد قابل توجه 13درصدی مواجه شده و به 1.292 میلیون تن رسیده است. تولید فولاد ایران در ماه اوت سال گذشته 1.142 میلیون تن اعلام شده بود.

تولید فولاد جهان در 8 ماه نخست سال جاری میلادی نیز با رشد 3درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 1049 میلیون تن رسیده است. تولید فولاد جهان در ماههای ژانویه تا اوت 2013 به 1019 میلیون تن رسیده بود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، فولاد ، تولید ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار