قم/

رسانه‌ها ابعاد واقعه غدیر را در سطح بین‌المللی تبیین کنند

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه ولایت یکی از بزرگترین نعمات الهی برای بندگان است تصریح کرد: در روز غدیر دین کامل شد و رسانه‌ها باید ابعاد مختلف این واقعه را برای دنیا تشریح کرده و در سطح گسترده منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله سبحانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بازسازی واقعه غدیر با اشاره به ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید نسبت به معرفی ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تلاش‌های صورت گرفته برای دفاع از نظام و دین اهتمام جدی داشت.

وی در ادامه با اشاره به وظایفی که سپاه پاسداران بر عهده دارد تصریح کرد: سپاه باید در امر ترویج مبانی دینی به ویژه نماز و زکات برنامه‌ریزی‌های گسترده داشته باشند.

این مرجع تقلید اهمیت پرداخت زکات برای حل مشکلات جامعه اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر مردم نسبت به پرداخت زکات اهتمام داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی اهمیت مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، وقف و حمایت از مستضعفان تاکید کرد‌: اگر ایمان جوانان غیور ما نبود نمی‌توانستیم در برابر دشمنان پیروز شویم.

آیت الله سبحانی تبیین رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دشمنان تا دندان مسلح به نبرد آمده بودند ولی جوانان با ایثار جان خود از کشور و انقلاب دفاع کردند و نگذاشتند کوچکترین‌ خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ولایت یکی از بزرگترین نعمات الهی برای بندگان است تصریح کرد: در روز غدیر دین کامل شد و رسانه‌ها باید ابعاد مختلف این واقعه را برای دنیا تشریح کرده و در سطح گسترده منتشر کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اکمال دین امری سترگ و بزرگ بوده است، اضافه کرد: تا امر بزرگی در کار نباشد شعار الیوم اکملت لکم دینکم مطرح نمی‌شود و طرح این شعار نشان دهنده عظمت واقعه غدیر و انتخاب جانشین نبی مکرم اسلام است.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت واقعه غدیر اظهار داشت: امیدواریم که همه ما مشمول عنایت امیرالمومنین قرار بگیریم و خداوند نعمت ولایت را از کشور ما صلب نفرماید./س

برچسب ها: قم ، رسانه ، ابعاد ، واقعه ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.